کد خبر: 457021
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۵:۳۰:۱۳
| |

در حاشیه جلسه هیات وزیران در حیاط دولت چه گذشت؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 17 دی ماه) هفدهم دی ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

در حاشیه جلسه هیات وزیران در حیاط دولت چه گذشت؟
کد خبر: 457021
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۵:۳۰:۱۳

اعتمادآنلاین| اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 17 دیماه) هفدهم دی ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

حسن روحانی، رییس‌جمهور در جلسه امروز هیات دولت درباره حادثه هواپیمای اوکراینی گفت: مسببین این حادثه باید در یک دادگاه عادلانه محاکمه شوند و دولت بر این موضوع اصرار دارد و قوه قضاییه هم حتما این کار را انجام می دهد.

رییس جمهور در بخش دیگری از صحبتهایش با تاکید بر این‌که در بودجه خط قرمزهایی داریم که قابل شکستن نیست عنوان کرد: باید به این خط قرمزها توجه کنیم. وضع اقتصاد اقشار کم درآمد یکی از خط قرمزهای ماست. جنگ اقتصادی و البته عده‌ای بی‌انصاف به اندازه کافی باعث شده‌اند که به این اقشار ما فشار بیاید و بهم زدن یک دفعه مالیات و عوارض گمرک و اضافه کردن آن فشار دیگری به مردم وارد می‌کند و ما این موضوع را قبول نمی‌کنیم نباید بی‌حساب و کتاب مالیات افزایش پیدا کند.

همچنین مشروح گفت‌وگوهای محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور،‌ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با خبرنگاران را هم می توانید در لینک‌های زیر بخوانید.

مراقبت کنیم تا کرونای انگلیسی در ایران همه‌گیر نشود

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اقدامات لازم برای کنترل بیماری کرونا در مورد ویروس جهش‌یافته کرونا گفت: یک نفر دچار این ویروس شده که او تحت کنترل است ولی باید خیلی مراقبت کنیم زیرا این ویروس به 40 کشور منتقل شده است و بنابراین رد یابی آن خیلی سخت می شود. در کنار اقدامات ستاد ملی کرونا مردم هم باید پروتکل‌ها را رعایت کنند تا حتی اگر ویروس وارد کشور شد همه گیر نشود اما مثلا در قم رعایت نشده است مردم برای سلامتی خود پروتکلها را رعایت کنند. دو رقمی شدن آمار فوتی‌ها برای همه خوشحال کننده است زیرا نجات یک هموطن هم موفقیت خیلی بزرگ است.

مجلس با حمایت از دژپسند بر دهان دشمن بکوبد

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره استیضاح وزیر اقتصاد گفت: مجلس حق استیضاح را دارد و این موارد برای ما چیز عجیب و غریبی نیست.

وی افزود: امیدواریم ابهامات نمایندگان مجلس با توضیحات وزیر مربوطه رفع شود که به نظرم همین اتفاق می‌افتد. به خصوص که ما در سال پایانی دولت قرار داریم و دشمنان ما و به ویژه هیات حاکمه نابخرد آمریکا اقتصاد ما را هدف قرار داده و در چنین شرایطی قطعاً کمک به وزیر اقتصاد می‌تواند یک تودهنی به دشمنان باشد.

همچنین در جلسه امروز هیات وزیران با کاهش فوق‌العاده اشتغال خارج از کشور کارکنان دستگاه‌های اجرایی موافقت شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها