کد خبر: 461009
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ ۰۹:۰۷:۲۴
| |

آیا قانون نظارت بر رفتار نمایندگان اصلاح می‌شود؟

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون نظارت بر رفتار نمایندگان باید به نحوی اصلاح شود که موجب بازدارندگی از تکرار خطاهای رفتاری از سوی نمایندگان شود.

آیا قانون نظارت بر رفتار نمایندگان اصلاح می‌شود؟
کد خبر: 461009
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۷ ۰۹:۰۷:۲۴

اعتمادآنلاین| عبدالکریم جمیری، نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «تلاش برای تعمیم دادن رفتار غلط یک نماینده به کل مجلس، بیشتر بی اخلاقی و غرض ورزی سیاسی را نشان می دهد تا از سر دلسوزی برای ‎سرباز عزیز وظیفه شناس ما باشد.

باید قانون نظارت بر رفتار نمایندگان را به گونه ای اصلاح کنیم که موجب بازدارندگی از تکرار این رفتارهای خطا بشود.»‎

براساس این گزارش، از روز شنبه (4 بهمن) فیلمی از یک سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن سرباز مدعی است که علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به دلیل ممانعت سرباز از عبور اتومبیلش از مسیر خط ویژه خیابان انقلاب به صورت آن سرباز سیلی زده است. گفته شده که این اتفاق روز چهارشنبه اول بهمن رخ داده است.

انتشار این فیلم و اظهارات سرباز راهور به سرعت با واکنش منفی بسیاری از کاربران فضای مجازی و مردم مواجه شد. علی اصغر عنابستانی روز گذشته با انتشار بیانیه ای به توضیحات جزئیات این حادثه پرداخته و با انتشار کلیپی از سرباز راهور و مردم ایران عذرخواهی کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها