کد خبر: 470682
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۶:۴۴:۴۶
| |

شهیندخت مولاوردی، دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان:

دومین کنگره جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان برگزار می‌شود

دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان گفت: دومین ‌کنگره جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان مقارن با سالروز بعثت رسول رحمت و پیام‌آور اخلاق حضرت محمدمصطفی(ص)، روز جمعه (22اسفندماه) با شرکت اعضای مجمع عمومی جمعیت از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دومین کنگره جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان برگزار می‌شود
کد خبر: 470682
|
۱۳۹۹/۱۲/۱۹ ۱۶:۴۴:۴۶

اعتمادآنلاین| شهیندخت مولاوردی دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان اظهار کرد: دومین ‌کنگره جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان مقارن با سالروز بعثت رسول رحمت و پیام‌آور اخلاق حضرت محمد مصطفی(ص)، روز جمعه 22اسفند با شرکت اعضای مجمع عمومی جمعیت از سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می شود. دستور این کنگره انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسان و تصویب تغییرات اساسنامه و مرامنامه مصوب خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مولاوردی افزود: همچنین در افتتاحیه و بخش عمومی کنگره، با توجه به شرایط روز جامعه جهانی و کشور که متاثر از همه گیری بیماری کووید19است، دکتر مصطفی معین، رییس شورای عالی سازمان نظام پزشکی بعنوان سخنران ویژه در چارچوب شعار«همه حقوق بشر برای همه»، با موضوع«حق بر سلامت؛ نقش نهادهای مدنی با تاکید بر احزاب» سخنرانی خواهند کرد.

به گفته مولاوردی در این‌ کنگره پس از ارائه گزارش دبیرکل و بازرس، بیانیه پایانی قرائت خواهد شد.

خاطرنشان می سازد جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان در سال 1380پروانه فعالیت خود را از کمیسیون ماده ده احزاب دریافت و در تطبیق با قانون جدید فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی در 11خرداد1397 نخستین کنگره سراسری خود را برگزار کرد. این جمعیت هم اکنون یکی از احزاب 27گانه موسس جبهه اصلاحات ایران محسوب می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها