کد خبر: 498877
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۰۷:۳۴:۲۳
| |

پیام تسلیت مولوی عبدالحمید برای درگذشت سربازمعلم‌ها

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با صدور پیامی جان باختن جمعی از سربازمعلم‌های سیستان و بلوچستان و 2 تن از خبرنگاران خبرگزاری ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مولوی عبدالحمید برای درگذشت سربازمعلم‌ها
کد خبر: 498877
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۰۷:۳۴:۲۳

اعتمادآنلاین| مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با صدور پیامی جان باختن جمعی از سرباز معلم های سیستان و بلوچستان و 2 تن از خبرنگاران خبرگزاری ایرنا و ایسنا را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا در پیام مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی که نسخه‌ای از آن نمابر شده آمده است: خبر حادثه پیش آمده برای 2 اتوبوس مسافربری در استان‌های یزد و آذربایجان غربی که حامل سربازان استان سیستان وبلوچستان و خبرنگاران محترم کشور بودند، باعث تأسف و تألم بنده شد.


این پیام می افزاید: متأسفانه در این 2 حادثه ناگوار 2 خبرنگار و چند سرباز معلم اهل سیستان و بلوچستان جان باخته‌اند و جمع بزرگی هم مصدوم شده‌اند انتظار می‌رود مسوولان ضمن بررسی این حوادث، برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقات دردآوری چاره‌اندیشی کنند.


در بخش پایانی این پیام دکر شده است: ضمن عرض تسلیت به خانواده و عزیزان مرحومین، برای درگذشتگان مغفرت تامه و علوّ درجات و برای مصدومان شفای عاجل و کامل از بارگاه الهی مسألت دارم.

به گزارش ایرنا، 25 نفر از خبرنگاران رسانه های کشور صبح چهارشنبه برای بازدید از طرح های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان در 15 کیلومتری این شهرستان دچار حادثه شد.

این حادثه بعدازظهر امروز در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر رخ داد.

متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا در این حادثه غم انگیز جان خود را از دست دادند.

به گفته رییس پلیس راه استان یزد علت اصلی واژگونی یک دستگاه اتوبوس روز پنجشنبه در مسیر دهستان دهشیر شهرستان تفت به استان فارس نقص فنی ترمز خودور و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.

در این حادثه پنج نفر کشته و 28 تن زخمی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها