کد خبر: 533669
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۱۲:۵۶:۲۹
| |

حمایت قاطع مهاجرانی از سفر رئیسی به روسیه:

اپوزسیون مشوق حمله آمریکا و اسرائیل به ایران معنای وطن را می‌فهمد؟!

یک سیاستمدار پیشین درمورد سفر اخیر رئیس جمهوری به مسکو می گوید: اپوزسیون محترمی که آمریکا و اسرائیل را به حمله به ایران تشویق می کرد، معنی استقلال و وطن را می فهمد!؟

اپوزسیون مشوق حمله آمریکا و اسرائیل به ایران معنای وطن را می‌فهمد؟!
کد خبر: 533669
|
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۱۲:۵۶:۲۹

عطاءالله مهاجرانی، سیاستمدار پیشین تحلیلی از سفر رئیسی به روسیه منتشر کرد..

مهاجرانی در توئیتر خود نوشت: درباره سفر آقای رئیسی به روسیه و سفر عبداللهیان به چین، اپوزسیون فریاد برآورده اند: که استقلال و وطن به سرعت باد، می رفت که اپوزسیون رسید! اولا اپوزسیون محترمی که آمریکا و اسرائیل را به حمله به ایران تشویق می کرد، معنی استقلال و وطن را می فهمد!؟

اپوزسیون گمان می کرد ج ا ایران نمی تواند در برابر تحریم و فشار سیاسی آمریکا دوام بیاورد. حالا وقت فروپاشی است و باید شورای انقلاب تعیین کرد. آقای محترمی که با دو نفر خیالزده دیگر ١٢ سال پیش بیانیه دادند و رهبری جنبش سبز را به واشنگتن - لندن منتقل کردند، حالا می گوید، باید شورای رهبری موقت تشکیل شود.

مخالفت و هیاهوی مجموعه اپوزسیون برانداز، به خاطر بر باد رفتن آرزوهاست. نه تنها معاهدات طولانی مدت با روسیه و چین - بالطبع با رعایت مصالح کشور و ملت- ضروری و مهم است. می بایست با هند نیز چنین معاهده ای سامان یابد. این هیاهو ها، از سر نومیدی و زوال اپوزسیون نومید و بی آینده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها