کد خبر: 575218
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۰۹:۰۱:۳۲
| |

غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضائی مجلس:

نمی‌توانیم به پلیس بگوییم با بی‌حجاب‌ها برخورد نکن

شرایط فعلی کشور بسیار خوب است، دشمن را مأیوس کرده

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی از جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد. ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که با افراد بی حجاب برخورد نکند و در این زمینه دخالت نکند.

نمی‌توانیم به پلیس بگوییم با بی‌حجاب‌ها برخورد نکن
کد خبر: 575218
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۰۹:۰۱:۳۲

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با دعوت از مراجع مرتبط با موضوع مهسا امینی حتماً این مسئله را مورد بررسی قرار خواهد داد، اظهار داشت: اگر لازم باشد، از خانواده مرحوم مهسا امینی هم دعوت می‌کنیم تا در حضور آنان مستندات ارائه و این پرونده بررسی شود.

    بیشتر بخوانید

به گزارش مهر، بخش هایی از گفت و گوی غضنفرآبادی را در ادامه می خوانید:

*ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی از جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد. ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که با افراد بی حجاب برخورد نکند و در این زمینه دخالت نکند. تکالیف و وظایف پلیس باید انجام شود. پلیس باید با همه مجرمان برخورد جدی داشته باشد. باید از پلیس که به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کند، حمایت کنیم.

*شرایط فعلی کشور بسیار خوب است و دشمن را مأیوس کرده است. آنان تحت فشار هستند و می‌خواهند خودشان را با این اغتشاش‌ها آرام کنند. اغتشاش به اقتصاد کشور و حتی مذاکرات آسیب می‌زند و دشمن را گستاخ و امیدوار می‌کند.

*مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند و می‌ایستند. بیگانگان دلشان را به کارها و اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که می‌دانیم بیگانگان به آنان پول می‌دهند و آنان را فریب می‌دهند. ممکن است عده‌ای هم تحت تأثیر جو احساسی قرار گرفته باشند، اما آنان قطعاً به زودی صف خودشان را از صف اغتشاش‌گران و اراذل و اوباش جدا خواهند کرد.

*دشمنان اسلام و انقلاب، سلطنت‌طلبان و منافقین از همان روزهای اول انقلاب می‌گفتند که این انقلاب پایدار نیست اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پایدار و مستحکم است و مطمئن هستیم که آنان می‌میرند و خوراک مارها و مورها می‌شوند، اما انقلاب مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها