کد خبر: 579517
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۷:۰۰:۴۲
| |

روایت سخنگوی دولت از علت فوت دخترش: دارو نبود+ ویدئو

سخنگوی دولت رییسی به دانشجویی که درباره کمبود دارو سوال کرد، گفت: من دخترم را بخاطر تحریم ظالمانه دارو توسط ایالات متحده از دست دادم.

روایت سخنگوی دولت از علت فوت دخترش: دارو نبود+ ویدئو
کد خبر: 579517
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۷:۰۰:۴۲

بهادری جهرمی به دانشجویی که درباره کمبود دارو سوال کرد، گفت: من دخترم را بخاطر تحریم ظالمانه دارو توسط ایالات متحده از دست دادم قطعا بیشتر از همه این موضوع را درک می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی گفت: باید دید که آیا کمبود دارو بخاطر فناوری ماست یا تحریم‌ها. در تاسیسات هسته‌ای سیمان می‌ریزند تا به رادیو داروها دسترسی پیدا نکنیم.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۳ دی ۱۴۰۱

    افسوس وآه برای مرگ انسانی، اما اینکه در دعوایی هر کدام از طرفین خود را حق مطلق بداند ویکی از این مدعیان حق مطلق به جهت علمی صنعتی پزشکی دارویی و...محتاج همان طرف مقابل باشد وبا این حال در هر مناسبتی علیه وی شعار مرگبر و...دهد عاقبتش معلوم است؛ اینکه فردی مثل این با این سن در مناصب فعالیت کند یعنی یا قحت الرجال است، یا قحت الافکار است؛یا محدود الافکار بر کشور حاکم وتفکر خاصی بر کشور حاکم است که این تفکر به جهت ناتوانی علمی و....بیشترین بهره را از افراد قلیل ونسبتا علمی خود استفاده می کند وسخن دیگر این همه ادعا در زمینه خودکفایی داروی تا ۹۵ درصد وفقط۵ درصد واردات یعنی وراجی ؟ بله من هم باشم به همسایه ای که اختلاف داریم حال حق یاناحق واین همسایه در طول سال علیه من مرگبر گوید ومحتاجم باشد نه گدا فقط محتاج تولیداتم؛ کوچکترین احتیاج وی را رفع نمی کنم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها