کد خبر: 610542
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۴:۱۵:۰۷
| |

حمله یک روزنامه به «سلبریتی‌ها» به دلیل «سکوت» در ماجرای کشته شدن جوان سبزواری

روزنامه کیهان نوشت: اکثر قریب به اتفاق چهره‌های مشهوری که اعتراضات تندی به ریخته شدن ماست روی سر یک فرد نموده بودند، نظری درباره ریخته شدن خون یک جوان بی‌گناه ندارند! عموم سلبریتی‌ها، برده شهرت و سرمایه هستند.

حمله یک روزنامه به «سلبریتی‌ها» به دلیل «سکوت» در ماجرای کشته شدن جوان سبزواری
کد خبر: 610542
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۴:۱۵:۰۷

روزنامه کیهان از «سکوت» سلبریتی‌ها در برابر خبر کشته شدن جوان سبزواری انتقاد کرد و آنان را «برده شهرت و سرمایه» نامید.

به گزارش کیهان، اکثر قریب به اتفاق چهره‌های مشهوری که اعتراضات تندی به ریخته شدن ماست روی سر یک فرد نموده بودند، نظری درباره ریخته شدن خون یک جوان بی‌گناه ندارند! عموم سلبریتی‌ها، برده شهرت و سرمایه هستند؛ این گزاره‌ای است که طی سال‌های اخیر درباره خیلی از چهره‌های مشهور هنری و ورزشی در ایران اثبات شده است.

این روزنامه در ادامه با طرح این سوال که «چرا سلبریتی‌هایی که به‌خاطر ریختن ماست روی سر یک فرد، آن‌گونه عصبانی شده بودند و شعار «وا انسانا» سر می‌دادند، این روزها در مقابل ریخته شدن خون حمیدرضا الداغی که اتفاقا خودش را برای نجات چند دختر فدا کرد، سکوت کرده‌اند؟! » نوشت: این سکوت، گزاره «سلبریتی‌ها برده شهرت و سرمایه هستند» را اثبات می‌کند، چون اعتراض به ماست ریختن و مواردی از این دست، نوعی خودشیرینی برای نظام سلطه است اما اعتراض به قتل شهید حمیدرضا الداغی، هیچ سودی ندارد و در جهت منافع سرمایه‌داری جهانی نیست!

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها