کد خبر: 612772
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، نماینده مجلس دهم:

دولت رئیسی در چشم مردم نگاه می‌کند و دروغ می‌‌گوید/ جمهوری اسلامی نتوانسته اخلاق اسلامی را نهادینه کند

غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، نماینده مجلس دهم گفت: بدون تعارف باید گفت جمهوری اسلامی در اخلاق اسلامی موفق نبوده و نتوانسته اخلاق اسلامی را نهادینه کند. از سال 84 به بعد که اخلاق ذبح شد و دروغ‌گویی را نهادینه کردند. الان هم بعضی از همان تیم در دولت آقای رئیسی حضور دارند و بی‌پروا در چشم مخاطب نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند.

دولت رئیسی در چشم مردم نگاه می‌کند و دروغ می‌‌گوید/ جمهوری اسلامی نتوانسته اخلاق اسلامی را نهادینه کند
کد خبر: 612772
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۴ ۱۹:۲۰:۰۰

روزنامه هم میهن با غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، نماینده مجلس دهم درباره زدوبندهای اخیر در بهارستان گفت‌وگو کرده است.

به گزارش هم میهن، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

 

  • من اعتقاد دارم که شاسی‌بلندها رشوه است، زیرا در قبال یک استیضاح بوده است. متاسفم که تیغ نظارت استصوابی شورای نگهبان صرفا سیاسی شده است. شک نکنید افرادی که خودی هستند، این موضوع برایشان جرم نیست، اما اگر همین اتفاق برای 4 نفر از اصلاح‌طلبان و اعتدالیون رخ داده بود، تا الان در بوق و کرنا شده بود.
  • بدون تعارف باید گفت که جمهوری اسلامی در اخلاق اسلامی موفق نبوده است و نتوانسته اخلاق اسلامی را نهادینه کند. از سال 84 به بعد که اخلاق ذبح شد، این بگم‌بگم‌ها باب شد و دروغ‌گویی را نهادینه کردند و الان هم بعضی از همان تیم در دولت آقای رئیسی حضور دارند و بی‌پروا در چشم مخاطب نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند.
  • ما حتی اخلاق رقابت سیاسی هم بلد نیستیم و تا ذبح خانواده هم پیش می‌رویم. وقتی می‌گویند می‌توان به خاطر اسلام فلان کار را کرد و اخلاق طالبانی را رواج می‌دهیم، نباید خیلی ابایی داشته باشیم. من به مجلس ختمی رفته بودم، از ابتدا تا انتها شخصی که برای سخنرانی آمده بود، فقط فحاشی کرد و مجلس یک مادر را تبدیل به مجلس سیاسی کرد. فردی که باید از فرایض دینی حرف می‌زد کاری کرد که همه جوان‌ها از مجلس خارج شدند.
  • من از بابت عدم توسعه مسکن مهر همیشه از آقای آخوندی گله داشته‌ام، ولی خدا را شاهد می‌گیرم، نماینده‌ای پیش آقای آخوندی رفت و مسکن خارج از قاعده می‌خواست اما ایشان گفت نمی‌توانم مسکن خارج از قاعده به شما بدهم.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها