کد خبر: 624426
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۲۱:۱۰:۳۹
| |

منصور حقیقت‌پور فعال سیاسی اصولگرا:

آقای لاریجانی چه کار نَکند برخی رسانه‌ها از آن برداشت انتخاباتی نمی‌کنند؟

فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی به انتشار گزارش یک روزنامه درباره تحرکات علی لاریجانی برای حضور فعال در انتخابات مجلس دوازدهم واکنش نشان داد.

آقای لاریجانی چه کار نَکند برخی رسانه‌ها از آن برداشت انتخاباتی نمی‌کنند؟
کد خبر: 624426
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۲۱:۱۰:۳۹

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی در خصوص گمانه‌زنی هایی که یک روزنامه درباره احتمال حضور علی لاریجانی در انتخابات مجلس دوازدهم و ارائه لیست انتخاباتی مطرح کرده بود، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مدارا، حقیقت‌پور گفت: ایشان اگر در محکومیت به هتک حرمت قرآن کریم بیانیه نمی‌دادند، برخی‌ها می‌گفتند کفر کرده و چرا سکوت کرده و چیزی نمی‌گوید. 

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: آقای لاریجانی ختم می‌روند می‌گویند میخواهد لیست بدهد، افطاری می‌دهند می‌گویند می‌خواهد لیست بدهد، بیانیه می‌دهد می‌گویند می‌خواهد لیست بدهد، پس چه‌کار کند؟ ایشان هم به عنوان یک شهروند دارد کار خودش را انجام می‌دهد و زندگی خودش را می‌کند.

حقیقت‌پور همچنین در خصوص توصیه علی لاریجانی به آذری‌جهرمی برای ثبت‌نام در انتخابات هم خاطرنشان کرد: ما به عقلا می‌گویم بروند ثبت‌نام کنند به مردم هَم می‌گوییم بیایید پای صندوق رای، چیزی که رهبری گفته‌اند و فرمودند که انتخابات باید پر شور برگزار شود. 

او درباره گزارش‌هایی مبنی بر صحبت علی لاریجانی با او برای شرکت در انتخابات گفت: «این خبر صحت ندارد و آقای لاریجانی چنین پیشنهادی به بنده نداده‌اند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها