کد خبر: 630607
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۲۰:۱۰:۲۵
| |

حسین سبحانی‌نیا، نماینده ادوار مجلس:

عملکرد دولت رئیسی سرنوشت اصولگرایان در انتخابات مجلس بعدی را رقم می‌زند

نماینده ادوار مجلس گفت: اگر دولت آقای رئیسی در ۶ ماه باقی مانده به انتخابات مخصوصا در حوزه اقتصادی چند اقدام مثبت انجام دهد و بازار خودرو و مسکن ثبات پیدا کند و تورم مهار شود، اکثر کرسی های مجلس آینده نیز همچنان در اختیار اصولگراها خواهد بود.

عملکرد دولت رئیسی سرنوشت اصولگرایان در انتخابات مجلس بعدی را رقم می‌زند
کد خبر: 630607
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۲۰:۱۰:۲۵

 حسین سبحانی‌نیا، نماینده ادوار مجلس درباره نحوه حضور اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها در انتخابات مجلس گفت: رقابت سیاسی بر سر کسب کرسی‌های مجلس در شهرهای بزرگ متفاوت از حوزه های انتخابیه تک نماینده است، در شهرهای بزرگ رقابت بین فهرست‌های دو جریان اصلی سیاسی یعنی اصلاحات و اصولگرا است اما در حوزه های تک نماینده بیشتر معادلات قومی و محلی بر فضای انتخابات حاکم است.

به گزارش نامه نیوز، مهمترین بخش‌های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

  • با بیان اینکه جریان سوم در کشور نداریم، افزود: جریان موسوم به اعتدال را نمی توان جریان سوم درنظر گرفت چراکه اینها همواره زمان انتخابات به یکی از دو جریان اصلی کشور گرایش نشان می داد بنابراین در آینده نیز رقابت همچنان بین دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب شکل خواهد گرفت.
  • البته این موضوع بستگی به ترکیب کاندیداهای تأییدصلاحیت شده دارد، این مسئله می تواند در تنظیم لیست انتخاباتی قطعا موثر باشد. در این دوره از انتخابات به نظر می رسد اصلاح طلبان و اعتدالی ها به یک لیست مشترک برسند یا حداقل تعداد زیادی از نیروهای شاخص شان مشترک خواهد بود.
  • هم اعتدال و هم اصلاحات امتحان پس دادند بنابراین مردم آشنا به عملکردها و دیدگاه های آنها هستند. اگر دولت آقای رئیسی در ۶ ماه باقی مانده به انتخابات مخصوصا در حوزه اقتصادی چند اقدام مثبت انجام دهد و بازار خودرو و مسکن ثبات پیدا کند و تورم مهار شود، اکثر کرسی های مجلس آینده نیز همچنان در اختیار اصولگراها خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها