کد خبر: 630928
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ۰۹:۲۵:۰۰
| |

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا:

هتاکان به کتاب آسمانی مسلمانان سزای عمل ننگین خود را خواهند دید

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: بزودی هتاکان به کتاب آسمانی مسلمانان سزای عمل ننگین خود را خواهند دید و به طور قطع با اراده خداوند منان هتاکی صورت گرفته نسبت به قرآن کریم به خواری و رسوایی هرچه بیشتر دشمنان قرآن مجید در جهان منجر خواهد شد.

هتاکان به کتاب آسمانی مسلمانان سزای عمل ننگین خود را خواهند دید
کد خبر: 630928
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ۰۹:۲۵:۰۰

سردار روح الله نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه آیین معارفه جانشین فرمانده قرارگاه منطقه کربلا، گفت:وضعیت اعتقادی، معنوی و آمادگی رزم یگان‌های نیروی زمینی سپاه مطلوب است ولی لازم است این پیشرفت به صورت مداوم و روز افزون ادامه یابد.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات سردار نوری را در ادامه می خوانید:

 

  • پاسدار انقلاب اسلامی ظلم ستیز، یاور مظلوم، حاضر در کلیه میدان‌های جنگ سخت نیمه سخت و نرم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان است.
  • سردار خادم سیدالشهدا، فرماندهی محبوب و مقتدر و فرمانده قلوب تک تک رزمندگان نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب کشور است.

در ادامه این مراسم، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با اشاره به جایگاه بالای قرآن کریم و عترت پیامبر علیهم السلام در دین مبین اسلام، گفت: دشمنان کوردل به قرآن کریم اهانت نمودند و مردم عزیز ما در مجالس و هیئت‌های عزاداری ماه محرم و صفر با هدیه دادن قرآن کریم به یکدیگر به این اقدام گستاخانه آنها پاسخ دادند.

 

  • بزودی هتاکان به کتاب آسمانی مسلمانان سزای عمل ننگین خود را خواهند دید و به طور قطع با اراده خداوند منان هتاکی صورت گرفته نسبت به قرآن کریم به خواری و رسوایی هرچه بیشتر دشمنان قرآن مجید در جهان منجر خواهد شد.
  • دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با قبول شکست‌های متعدد اخیر با بهره‌گیری از فضای مجازی در صدد جبران این ناکامی‌ها برآمده اند و با راه اندازی جنگ ترکیبی تمام عیار به خیال باطل خود در حال ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند ولی جوانان جان بر کف و رزمندگان سپاه اسلام با آمادگی کامل معنوی، روحی، جسمی و رزمی در تمام صحنه‌ها حضور مجاهدانه و فعالی دارند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها