کد خبر: 643013
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد

همان‌طور که پیش از این اعتمادآنلاین اطلاع‌رسانی کرده بود صولت مرتضوی، وزیر کار در تلاش است تا تغییراتی در سطوح مدیریتی این وزارتخانه ایجاد کند. در تازه‌ترین این تغییرات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برکنار شد
کد خبر: 643013
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۲:۰۰:۰۰

میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد.

تغییرات در وزارت کار وارد لایه جدیدی شد. همان‌طور که پیش از این اعتمادآنلاین اطلاع‌رسانی کرده بود صولت مرتضوی، وزیر کار در تلاش است تا تغییراتی در سطوح مدیریتی این وزارتخانه ایجاد کند. 

در تازه‌ترین تغییرات وزارت کار بر اساس شنیده‌های اعتمادآنلاین، میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری که مسئولیت و حمایت از ثبت‌نام بسیاری از چهره‌های این تشکل در انتخابات مجلس یازدهم را بر عهده داشت از مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی کنار گذاشته شد.

میرهاشم موسوی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از شهریور 1400 و با حضور عبدالملکی در وزارت کار به سمت مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی منصوب شده بود.

آن‌طور که اعتمادآنلاین شنیده گفته می‌شود ایروان مسعودی‌اصل که گویا پیش از این معاون سازمان بازرسی کل کشور بوده، قرار است مسئولیت تامین اجتماعی را بر عهده بگیرد. 

به نظر می‌رسد با توجه به سمت قبلی مسعودی‌اصل حضور او در سازمان تامین اجتماعی به امید اصلاح ساختار در این سازمان که تقریبا رو به ورشکستگی است، صورت گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲

    کلا تمام انتصابها به نحوی انجام میشه تا کسانی که بهتر راه دور زدن قانون رو بلدند بزارن تا هرکاری دوست دارن انجام بشه
    معاون سازمان بازرسی کل کشور بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • تقی ادهمی ارسالی در
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲

    سلام ازاینکه آقای موسوی برکنار شد متعصفیم انشااله یک نفر باب دل شماباشد بیارید چون هرکه بیاد برای بازنشته که کار نمیکنه .امیداست که خیر باشد...

  • بهرام ارسالی در
    دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲

    کی گفته در حال ورشکستگیه سازمانی با این همه ثروت؟ خیر بی لیاقتی دولت ها باعث شده به این وضع بیفته

  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

    در کل با اینهمه ادعا پوچ و تو خالی و بدون عمل مدیران از هر طیف و گرفتن بودجه و داشتن و تقسیم عنوان بین خود ........و انوقت برای من و مانند من من کارگری هم نیست لعنت بر چنین خدمت و ادعایی و لعنت بر ریا کاران بی وجود شرف نام انسان .....چه بلایی بر سر ثروت کارگر اوردید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها