کد خبر: 644677
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

عبدالرضا داوری، مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد:

پیام صادق محصولی به احمدی‌نژاد چه بود؟؛ جبهه پایداری و احمد‌ی‌نژاد در عبور از جمهوری اسلامی با هم اشتراک دارند

عبدالرضا داوری گفت: چه جبهه پایداری و چه آقای احمدی نژاد هر دو در یک نقطه مشترک هستند؛ آن هم عبور از ساختار جمهوری اسلامی است. یعنی آقای احمدی نژاد و جبهه پایداری در هر چه باهم اختلاف داشته باشند؛ به اعتقاد من در عبور از ساختار جمهوری اسلامی مشترک هستند.

پیام صادق محصولی به احمدی‌نژاد چه بود؟؛ جبهه پایداری و احمد‌ی‌نژاد در عبور از جمهوری اسلامی با هم اشتراک دارند
کد خبر: 644677
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ۰۹:۰۰:۰۰

انتخاب با عبدالرضا داوری، مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد درباره اظهارات اخیر صادق محصولی گفت‌وگو کرده است. 

به گزارش انتخاب، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • شرایط صادق محصولی و جبهه پایداری تا زمانی که مصباح یزدی زنده بود فرق می‌کرد، چون اینها در درون شبکه خود رگ و ریشه روحانیت ندارند، به دنبال این بودند که از ظرفیت های مصباح یزدی برای موجه جلوه دادن خود استفاده کنند.
  •  آقای مصباح هم اختلافاتی با احمدی نژاد پیدا کرده بود، بنابراین پایداری‌ها نمی توانستند همزمان هم کنار مصباح باشند و هم از ظرفیت احمدی نژاد استفاده کنند. به همین خاطر، به نظر من تا زمان حیات آقای مصباح، فاصله ای را با آقای احمدی نژاد حفظ کردند. اما جبهه پایداری بعد از فوت مصباح مقداری معذوراتش کمتر شد و تلاش کرد که از ظرفیت های اجتماعی احمدی نژاد بهره ببرد.
  •  محصولی با اظهارات اخیرش درباره احمدی نژاد این پیام را می دهد که اگر  احمدی نژاد وارد دایره قدرت شود، روند تغییراتش متوقف می شود و حرف مهمی است که پیام به حاکمیت محسوب می شود. در واقع اینها می خواهند وضعیت آقای احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند.
  • چه جبهه پایداری و چه آقای احمدی نژاد هر دو در یک نقطه مشترک هستند؛ آن هم عبور از ساختار جمهوری اسلامی است. یعنی آقای احمدی نژاد و جبهه پایداری در هر چه باهم اختلاف داشته باشند؛ به اعتقاد من در عبور از ساختار جمهوری اسلامی مشترک هستند. هر دو ساختار جمهوری اسلامی را ساختار ناکارآمد و متعارضی می دانند و به نظر می رسد در این نقطه کاملا اشتراک دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها