کد خبر: 644860
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

روزنامه جوان:

چرا واعظان از حجاب حضرت زهرا نمی‌گویند که حجاب «چیزی من‌درآوردی از سوی آخوندها» قلمداد نشود؟

روزنامه جوان نوشت: چرا عزیزان سخنران و واعظ در سخنرانی‌های خود از شرایط ظاهری سخنرانی حضرت فاطمه (س) در ایراد خطبه فدکیه برای جوانان امروز نمی‌گویند تا حجاب «چیزی من‌درآوردی از سوی آخوندها» قلمداد نشود!

چرا واعظان از حجاب حضرت زهرا نمی‌گویند که حجاب «چیزی من‌درآوردی از سوی آخوندها» قلمداد نشود؟
کد خبر: 644860
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۲۱:۲۰:۰۰

روزنامه جوان از وعاظ خواسته در سخنرانی‌های خود از حجاب حضرت زهرا بگویند.

به گزارش جوان، پرداختن به موضوع حجاب و رعایت‌های شرعی زنانه آن‌هم در شرایط امروز اتفاقاً یکی از موارد مغفول در الگوسازی از حضرات خاندان پیامبر است. چرا عزیزان سخنران و واعظ در سخنرانی‌های خود از شرایط ظاهری سخنرانی حضرت فاطمه (س) در ایراد خطبه فدکیه برای جوانان امروز نمی‌گویند تا حجاب «چیزی من‌درآوردی از سوی آخوندها» قلمداد نشود!

این روزنامه افزوده است: مثلاً اینکه حضرت هنگامی که تصمیم به ایراد سخنرانی گرفت، «خِمار» که بزرگ‌تر از روسری‌های فعلی بوده و سر و سینه و گردن را به طور کامل می‌پوشانده، کاملاً به خود پیچیده و نه اینکه فقط به روی سرش انداخته باشد. سپس «جلباب» نوعی پوشش سراسری که روی لباس‌ها می‌پوشیده‌اند و چیزی شبیه عبای امروز یا پیراهن بلند عربی را هم طوری بر سر افکندند که محیط بر تمام بدن ایشان بود. این آماده‌سازی حضرت از لحاظ پوشش برای سخن گفتن در جمعی است که مردان در آن حضور داشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها