کد خبر: 649064
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

در هفته‌ها و روزهای منتهی به انتخابات باید تعامل و هم‌افزایی قوای سه‌گانه تقویت شود

روزنامه جوان نوشت: در هفته‌ها و روز‌های منتهی به انتخابات، به منظور تقویت مشارکت مردم در انتخابات، میزان تعامل و هم‌افزایی قوا و دستگاه‌های مختلف کشور باید بیش از پیش تقویت شده و با کار‌های فاخر رسانه‌ای به اطلاع مردم رسانده شود.

در هفته‌ها و روزهای منتهی به انتخابات باید تعامل و هم‌افزایی قوای سه‌گانه تقویت شود
کد خبر: 649064
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه جوان بر تعامل و هم‌افزایی قوای سه‌‌گانه در آستانه انتخابات تاکید کرده است.

به گزارش جوان، شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است؛ حق مردم برای تعیین سرنوشت است و باز از همین نظر، عرصه ادای تکلیف است. مسلم است که شور و رغبت مردم برای مشارکت در این عرصه ادای حق و تکلیف، وابسته به پیامی و تصوری است که از سوی نظام و دستگاه‌های آن در ذهن مردم نقش بسته است. بنابراین، در هفته‌ها و روز‌های منتهی به انتخابات، به منظور تقویت مشارکت مردم در انتخابات، میزان تعامل و هم‌افزایی قوا و دستگاه‌های مختلف کشور باید بیش از پیش تقویت شده و با کار‌های فاخر رسانه‌ای به اطلاع مردم رسانده شود.

این روزنامه تاکید کرده است: در واقع، مردم باید احساس کنند که دستگاه‌های مختلف نظام در تعامل مثبت و هم‌افزا با هم در حال تلاش جدی و البته اثربخش، در حال تلاش برای حل مشکلات کشور و گره‌گشایی از مشکلات زندگی روزمره مردم هستند. به طور طبیعی، مردم باید نتیجه این تعامل را هم در سهولت امور روزمره خود به‌ویژه در ادارات، اخذ مجوزها، دریافت وام‌ها، ثبت‌نام خودرو، دریافت تسهیلات مسکن و هر موضوع دیگری که جزو دغدغه‌های مهم مردم است، مشاهده کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها