کد خبر: 655115
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۶:۱۶:۰۸
| |

رییس ستاد امر به معروف کردستان: اگر همه با حجاب شوند و چادر سر کنند دیگر هیچ آسیبی در این مملکت وجود نخواهد داشت؟

جامعه از کسی که به هر دلیلی اقدام به بی حجابی می‌کند بیشتر آسیب می بیند یا از کسی که رانت خواری، پارتی بازی و فساد اداری می‌کند؟ در جامعه همه که بدحجاب و بی حجاب نیستند.

رییس ستاد امر به معروف کردستان: اگر همه با حجاب شوند و چادر سر کنند دیگر هیچ آسیبی در این مملکت وجود نخواهد داشت؟
کد خبر: 655115
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۱ ۱۶:۱۶:۰۸

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: بعضاً منکراتی در جامعه وجود دارد که مشهود است، مانند بدحجابی که باید حتماً از آن جلوگیری شود اما یک سری از منکرات را داریم که عموم جامعه را آزار می‌دهد و اذیت می‌کند و الی که در جامعه همه بدحجاب و بی حجاب نیستند.

به گزارش مهر وی ادامه داد، آیا اگر همه با حجاب شوند و چادر سر کنند دیگر هیچ آسیبی در این مملکت وجود نخواهد داشت، قطعاً که اینگونه نخواهد بود و مشکل اصلی جامعه ما بی حالی، ناکارآمدی، فساداداری و مالی است. البته من نمی‌خواهم منکرات را اولویت بندی کنم و قبل از هر چیز تاکید کردم که باید از بی حجابی جلوگیری شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، تصریح کرد: وجدان خود را قاضی کنیم و به این فکر کنیم که جامعه از کسی که به هر دلیلی یا از سر جهر و تعمد و یا اینکه جایگاه شرعی حجاب را نمی‌داند اقدام به بی حجابی می‌کند بیشتر آسیب می بیند یا از کسی که رانت خواری، پارتی بازی و فساد اداری می‌کند؟

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه دایره معروفات و منکرات گسترده است، خاطرنشان کرد: اگر شخصی از بدو ورود به یک اداره‌ای احترام ببیند حتی اگر جواب نه هم بشنود احساس حقارت نمی‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها