کد خبر: 662975
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۰۸:۵۰:۰۰
| |

وزیر کشور پزشکیان با زنان و دختران با زبان نرم سخن خواهد گفت و وزیر علومش به دانشجویان و اساتید احترام می‌گذارد

جعفر گلابی در روزنامه اعتماد نوشت: وزیر کشورش با زبانی نرم و فروتنانه با زنان و دختران و جوانان و نوجوانان سخن خواهد گفت، وزیر کارش بدون شعار کارگران را بر صدر خواهد نشاند و وزیر علومش در اکرام و احترام اساتید دانشگاه و دانشجویان عملا وارد میدان خواهد شد.

وزیر کشور پزشکیان با زنان و دختران با زبان نرم سخن خواهد گفت و وزیر علومش به دانشجویان و اساتید احترام می‌گذارد
کد خبر: 662975
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۰۸:۵۰:۰۰

«با پزشکیان در راه عدالت و آرامش» عنوان یادداشت جعفر گلابی برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: با اینکه به عدالت نزدیک‌تر بود اگر از اصلاح‌طلبان چهره‌های جدی دیگری مثل آقای جهانگیری تایید صلاحیت می‌شد و اولی‌تر اینکه حتی از نیروهای تحولگرا دعوت به مشارکت در انتخابات می‌شد، ولی از شورای نگهبانی که در دو انتخابات پیشین آن‌گونه عمل کرد و نتیجه‌اش را هم دید، تایید دکتر پزشکیان یکی از نامزدهای جبهه اصلاحات جای تشکر دارد. سود اصلی حضور همه سلیقه‌های وطن‌دوست را نظام می‌برد و هر انتخاباتی عمیق و رقابتی باشد مشارکت فعالانه مردم را افزون می‌کند.در هر حال اکنون با تایید برادر گرانقدرمان آقای پزشکیان که از سابقون انقلاب و جبهه و اصلاحات است امید تازه‌ای برای برگزاری انتخاباتی با استانداردهای ضروری به وجود آمده است. در واقع شورای نگهبان با اقدام خود پیشاپیش پیامی راهگشا و دموکراتیک به جامعه و همچنین نظام بین‌الملل فرستاد و اگر روند انتخابات به خوبی پیش رود هر کس با هر رایی انتخاب شود او نماینده کل ملت ایران است و در تمام عرصه‌های بین‌المللی مستحضر به حمایت ملی است. در جهان پرآشوب کنونی ایران عزیز نیاز مبرم به حضور تعیین‌کننده و اقتدارآفرین مردم دارد و چون این حضور گسترده و حماسی و رسمی و جدی باشد توپخانه‌های بیگانگان ایران‌ستیز را از مبدا خاموش خواهد کرد. نفس انتخابات استاندارد عمق استراتژیک و سرمایه اجتماعی یک ملت را به نمایش می‌گذارد و بن‌بست‌شکنی بی‌همتاست. اکنون بدون تردید بدخواهان ایران عزیز و آدمکشانی که هزار هزار زن و کودک را بی‌رحمانه می‌کشند، عزا گرفته‌اند. ایران سپر دفاعی و سلاح بُرنده و برگ برنده خود یعنی مردم‌سالاری را رو کرده است. حالا نگاه‌ها به درون دوخته می‌شود و چه خیر و خبری بالاتر از اینکه سرنوشت ملتی بزرگ و شایسته در داخل و توسط خود مردم رقم می‌خورد. البته برادر فروتن و پاکدست و آگاه و اندیشمندمان آقای پزشکیان راهی سخت در پیش دارد و جز با عنایات الهی و پشتیبانی همه‌جانبه و شورآفرین مردم برای سامان دادن به امور راهی ندارد.او در صورت پیروزی با غول‌های افسارگسیخته‌ای چون تورم و فساد و تهدیدهای خارجی و شکاف میان دولت و ملت گلاویز خواهد شد. او قرارنیست معجزه کند و وعده‌های ناشدنی نخواهد داد ولی وزیر خارجه‌اش زبان دنیا را خوب خواهد دانست و در رفع تحریم‌ها ابتکارات عملی به خرج خواهد داد، وزیر اقتصادش تمام ظرفیت‌های علمی کشور را به‌ کار خواهد بست، وزیر ارشادش با سینما و هنر و فرهنگ و روزنامه‌ها و دنیای مجازی آشتی خواهد کرد... 

 وزیر کشورش با زبانی نرم و فروتنانه با زنان و دختران و جوانان و نوجوانان سخن خواهد گفت، وزیر کارش بدون شعار کارگران را بر صدر خواهد نشاند و وزیر علومش در اکرام و احترام اساتید دانشگاه و دانشجویان عملا وارد میدان خواهد شد... با آقای پزشکیان اخلاق و برادری و آگاهی و دوستی و عدالت جانی تازه خواهند گرفت و چه بسا آشتی بزرگی صورت گیرد و حبس‌ها و حصرها به حداقل برسند. حالا ما با همه مشکلات عظیم پنجره‌ای بزرگ از امید را جلوی خود می‌بینیم و به جهان ثابت خواهیم کرد که از راه دموکراسی باز نمانده‌ایم و تا استقرار کاملش لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها