کد خبر: 664166
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

سکوت، همراهی با امثال شهاب اسفندیاری است؛ بیندیشیم کجا ایستاده‌ایم

هرمز ربانی نوشت: سکوت، همراهی با امثال شهاب اسفندیاری است همانطور که فریاد اعتراض، حق انسانهایی چون محمد فاضلی است. بیندیشیم کجای این ماجرا ایستاده ایم.

سکوت، همراهی با امثال شهاب اسفندیاری است؛ بیندیشیم کجا ایستاده‌ایم
کد خبر: 664166
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۱۳:۰۰:۰۰

هرمز ربانی فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی نوشت:

هوالحق

برآن شده بودم که در روز هشتم تیرماه 1403 به پای صندوق رأی بروم و به «دکتر مسعود  پزشکیان» رأی دهم؛ اما علی الرغم درخواست مکرر دوستان هیچ تصمیمی برای فعالیت انتخاباتی نداشتم. آنچه روز( 30 خردادماه 1403) در صدا و سیمای کشور اتفاق افتاد، نهیبی بود بر وجدان من که می بایست سکوت را بشکنم و برای حق خواهی انسانهایی مانند دکتر محمد فاضلی، این مرد اندیشه، با کنشگریم گامی هرچند کوچک بردارم.

آنچه دیدید و دیدیم صحنه ای تلخ و زشت اما مکرر و نمایی مینیاتوری از واقعیت جامعه ما را به تصویر کشید:«تضییع حق و شانتاژ- جلوگیری از ادای پاسخ و خاموش کردن میکروفون و فضاسازی تیلیغاتی» . فاضلی نماد مظلومیت هزاران هزار انسانی بود که حقشان تضییع شده، آزار دیده‌اند، با نان و آبرویشان بازی شده، حق پاسخگویی از آنان سلب و اعتراضشان سرکوب شده است.

باور دارم اگر سکوت کنم با تضییعگران هم‌دست و هم‌داستان شده‌ام. به این دلیل سکوتم را می شکنم و فریاد بر می‌آورم و سعی می‌کتم با تلاشم بازی بازیگران تمامیت خواه را برهم زنم. با رأی به «دکتر مسعود پزشکیان» و انتخاب او شاید بشود دادخواهی بر کرسی دادخواهی بنشیند تا صحنه های زشت دیروز آنچه در صدا و سیما اتفاق افتاد تکرار نشود.

سکوت، همراهی با امثال شهاب اسفندیاری است همانطور که فریاد اعتراض، حق انسانهایی چون محمد فاضلی است.

بیندیشیم کجای این ماجرا ایستاده ایم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها