کد خبر: 664239
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۳:۵۹:۵۲
| |

مناظره | قالیباف: داوود خطر و سیاه ساکتی در دوره حضور بنده در نیروی انتظامی درست شد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: گونه ای عمل خواهم کرد که زنان در دو راهی قرار نگیرند؛ یا خانه دار باش یا رشد علمی؛ هر دوی اینها باید عملی شود، نگاه برابر جنسیتی را قبول نداریم اما عدالت جنیسیتی باید باشد.

مناظره | قالیباف: داوود خطر و سیاه ساکتی در دوره حضور بنده در نیروی انتظامی درست شد
کد خبر: 664239
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۳:۵۹:۵۲

قالیباف در بخش پایانی حرف های خود با بیان این که رهبر معظم انقلاب، فارغ از رهبر و ولی بودن برای ما؛ بدون شک یک شخصیت بی نظیر در عرصه مسائل فرهنگی و هنری در ابعاد مختلف هستند و در دنیا شناخته شده هستند، اظهار داشت: در این عرصه ایشان در سال ۹۵ توصیه به مدیران فرهنگی داشتند که"هزاران مجموعه خودجوش مردمی که کار فرهنگی می‌کنند باید روز به روز توسعه یابند و دستگاه های فرهنگی به این‌ها کمک کنند." ما با این نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب در عرصه فرهنگ چه کردیم؟

وی تاکید کرد: حتما باید دستگاه نظام فرهنگی داشته باشیم. مردمی سازی باید در اقتصاد می کردیم ولی نکردیم، در فرهنگ هم باید همینگونه باشد و فرهنگ را مردمی کنیم. حتما یک سازمان نظام فرهنگی مانند نظام پزشکی و نظام مهندسی باید داشته باشیم تا خود اهالی فرهنگ مدیریت کنند. باید پول را به اهلش بدهیم. زمانی ۱۰۰ میلیون می‌دهیم، ۱۰ میلیون خروجی ندارد. چه اشکالی دارد ۱۰ میلیون بدهیم به جوانی که می‌تواند کار انجام دهد. من نمی‌گویم پول خدای نکرده در بعضی جاها میل شده است، می گویم حیف شده است.

قالیباف با اشاره به خدماتش در حوزه فرهنگ در نیروی انتظامی گفت: اثرات فرهنگی مثل داوود خطر و سیاه ساکتی و خواب و بیدار در دوره حضور بنده در نیروی انتظامی درست شد و باعث شد که در ۷۰ روز بیش از ۸۰ درصد مردم کمربند ایمنی بستند و این از طریق تولیدات فرهنگی صورت گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها