کد خبر: 664296
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۴۶:۵۵
| |

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مجلس:

قالیباف فیگور رئیس‌جمهور بودن می‌گیرد؛ زاکانی هم که با پول‌های لایتناهی شهرداری پُز می‌دهد

یک نماینده مجلس معتقد است که فیگور آقای قالیباف برای ریاست جمهوری بیشتر است و با توجه به اینکه رئیس مجلس هستند، می‌گوید باید رئیس جمهور شوم و خود را محق می‌داند اما در طیف خودشان اقبال آقای جلیلی بیشتر است و سخت است که به توافق برسند.

قالیباف فیگور رئیس‌جمهور بودن می‌گیرد؛ زاکانی هم که با پول‌های لایتناهی شهرداری پُز می‌دهد
کد خبر: 664296
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۴۶:۵۵

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس تاکید کرد که دلیل بی حاشیه بودن قالیباف و استرس داشتنش این است که مبادا مسائل خانوادگیش مطرح شود. او معتقد است قاضی زاده و زاکانی در نهایت کنار می روند هرچند هر دوکاندیدا اصرار دارند تا آخر پای کار انتخابات هستند.

نوری قزلجه که سابقه سالها همکاری با پزشکیان در پارلمان را دارد این را می گوید که« امیدواریم کسی برنده شود که پرچمدار تغییر وضع موجود است. آقای پزشکیان با این روند، با کمک خداوند و با هوشیاری مردم می‌تواند رئیس جمهور چهاردهم شود.»

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از گفت و گوی نوری قزلجه را در ادامه می خوانید:

 

  • به نظر من قالیباف در مناظره، استرس داشتند که نکند مانند مناظرات قبلی مسائل شخصی افراد مطرح شود، بنابراین با افراد به صورت تعاملی برخورد می‌کردند. اینکه ایشان ۴ سال در مجلس حضور داشتند توانستند به اطلاعات دیوانی دست پیدا کنند اما نمی‌توانستند یک برنامه مشخص ارائه کند.
  • به غیر از آقایان پورمحمدی و پزشکیان، صحبت بقیه و افتخارشان ادامه دادن همین وضوع موجود بود و برنامه‌ای برای برون رفت از شرایط ارائه نکردند. آنچه امروز مردم می‌خواهند تغییر در روش‌ها، فرآیندها و نوع نگاه‌ها به جامعه است. حداقل تغییرات ساده مورد انتظار مردم است و آقای قالیباف و دوستان برنامه‌ای نداشتند.
  • کاندیداها درباره شهرداری صحبت کردند و قدری هم آقای قالیباف در این حوزه وارد شد اما باید بدانند شهرداری متفاوت از دولت است. در حال حاضر دولت با ناترازی و کمبود منابع مواجه است و درآمدهای ارزی و ریالی کاهش پیدا کرده است، مالیات‌ها سنگین شده است و مقایسه آن با شهرداری که پول فراوان ریخته شده است، متفاوت است. پز دادن با پول‌های لایتناهی شهرداری به عنوان رزومه کار اجرایی تناسبی با کار ریاست جمهوری ندارد.
  • کاندیدای جدی در اصواگرایان آقایان جلیلی و قالیباف هستند. فیگور آقای قالیباف برای ریاست جمهوری بیشتر است و با توجه به اینکه رئیس مجلس هستند، می‌گوید باید رئیس جمهور شوم و خود را محق می‌داند اما در طیف خودشان اقبال آقای جلیلی بیشتر است و سخت است که به توافق برسند.
  • این گونه هم نیست که اگر آقای جلیلی کنار برود، سبد رأی او به سبد آقای قالیباف ریخته شود. با توجه به شکاف عمیق میان آنان تعداد قابل توجهی از آرای آقای جلیلی به سبد رأی آقای پورمحمدی و پزشکیان ریخته می‌شود.
  • این دفعه مهندسی انتخابات دست خداست و به خاطر همین اتفاقات خوبی افتاده است، به نظر می‌آید اتفاقات بهتری هم رخ می‌دهد و مشارکت خوبی در انتخابات رخ بدهد. ما امیدواریم کسی برنده شود که پرچمدار تغییر وضع موجود است. آقای پزشکیان با این روند، با کمک خداوند و با هوشیاری مردم می‌تواند رئیس جمهور چهاردهم شود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها