کد خبر: 664619
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۲:۱۱:۴۹
| |

مناظره | قاضی‌زاده هاشمی: آقای پزشکیان، صحنه گردان ستاد شما روحانی است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمام سیاست‌های دولت روحانی باعث شد که سایه جنگ بر کشور رخ دهد اما دولت آقای رئیسی سایه جنگ را دور کرد و دشمن صهیونیست را سر جای خود نگه داشت.

مناظره | قاضی‌زاده هاشمی: آقای پزشکیان، صحنه گردان ستاد شما روحانی است
کد خبر: 664619
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۲:۱۱:۴۹

قاضی‌زاده هاشمی در بخش سوم سخنان خود در مناظره تلویزیونی گفت: آقای پزشکیان خیلی به موضوع سفارت‌ها اشاره کردند اما بگویند در اول انقلاب چه کسانی از سفارت آمریکا بالا رفتند. در دوران آقای روحانی حمله به سفارت عربستان صورت گرفت، چرا دولت توانی برای جلوگیری آن نداشت؟ آیا نمی توانست جلوی آن را بگیرد. در حالی که قوه قضاییه با آنان برخورد کرد.

وی افزود: من درباره برخورد با تحریم ها بگویم که آقای پزشکیان، مشاور سیاسی شما و وزیر خارجه وقت در تلویزیون حرف‌های عجیبی زد اما در دولت آقای رئیسی نفت فروخته شد اما دلیل آن شل کردن پیچ تحریم توسط بایدن بود و بگذارید ترامپ بیاید خواهید دید چقدر نفت خواهید فروخت. فارغ از این تحلیل سوال پیش می‌آید با روی کار آمدن بایدن او پیچ تحریم را شل کرد اما برای رئیسی و امیرعبداللیهان پیچ تحریم را شل کردند. آیا آقای رئیسی عرضه وادار کردن آنها به شل کردن پیچ را داشت یا دیگران نداشتند؟ 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای روحانی با تمسخر می گفتند در سیاست خارجی زبان دنیا را بلد نیستید در حالی که زبان مردم خودتان را بلد نیستید. در حالی که صحنه گردان ستاد شما آقای روحانی است، فهمیدید چه کسی زبان دنیا را شناخته است؟ بعد از آنکه تحریم لغو نشد، ارزش پول ملی ۱۰۰۰ درصد کاهش پیدا کرد. حالا امروز اعضای ستاد پزشکیان به دنبال ترساندن ملت بزرگ از جمهوری خواهان آمریکا هستند. آیا این افراد کاسب تحریم هستند یا بچه های انقلاب؟ ما آن‌هایی هستیم که می‌توانیم با ترامپی مذاکره کنیم و خواست خودمان را تحمیل کنیم.

وی تصریح کرد: در دولت آقای روحانی ۳۰۰۰ مدیر در روزگار فقر مردم بالای ۵۰ میلیون حقوق حرام گرفتند. آیا کاسبان تحریم ما هستیم یا این حضرات؟ در این دولت هشتاد میلیارد دلار نفت فروخته شد و با کاری که آقای رئیسی در زمینه واکسن انجام داد در دو سه ماه موضوع کرونا جمع شد و بعد این آقایان می‌آیند خیانت را توجیه می‌کنند؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها