کد خبر: 664622
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۲:۳۵:۰۱
| |

مناظره | قالیباف: مردم ما نجابت به خرج دادند و طاقت آن ها طاق شده است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای پزشکیان بر تاکید بر اجماع تاکید دارد ولی این روزها می بینیم برخی در ستاد آقای پزشکیان چیزهایی مطرح می کنند که از این بابت نگرانی داریم. در این میتینگ‌ها کمتر به اجماع و وحدت تاکید می‌شود.

مناظره | قالیباف: مردم ما نجابت به خرج دادند و طاقت آن ها طاق شده است
کد خبر: 664622
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۲:۳۵:۰۱

قالیباف گفت: بعد از دهه ۹۰ امروز مردم ما در حداقل ها دچار مشکلات هستند، من همیشه دغدغه مند مردم بودم تا کاری را برای آن‌ها انجام دهیم. حتما باید رشد اقتصادی را از طریق رفع تحریم و کار ماندگار درست کنیم. مردم ما نجابت به خرج دادند و طاقت آن ها طاق شده است. لذا باید مشکلاتشان را در کوتاه مدت حل کنیم. لذا اولین کارم این است که یک سپر حمایتی برای مردم ایجاد کنم.

وی ادامه داد: آن هایی که حقوق ثابت دارند و تورم بیش از حقوق است فاصله آن ها را باید جبران کنیم حتما باید تورم جبران شود نشود حتما سفره آن ها کوچک می شود، باید به کار هم آگاه باشیم و هم کارنامه و عملکرد داشته باشیم. امروز ۱۷.۵ درصد اتلاف سرمایه های در دستمان را داریم در کشور؛ با دقت در این موضوعات، بدون اینکه بخواهیم مشکلات بیشتری را درست کنیم و به تورم دامن بزنیم، می‌توانیم این را کنترل کنیم.

وی افزود: در بحت ها گفتم یا روزانه ۲هزار و ۲۰۰ کالری بدهیم یا اقلام جهزیه دهیم و کار پیش ببریم. ما حتما این ها را دنبال می‌کنیم. با مدیریت بهتر می توان این کار پیش برد. خیلی‌ها وام مسکن گرفته اند و سررسید قسط‌شان شده ولی مسکن نگرفته اند.

این نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: به هر کسی که مسکن ندارد ۲۰۰ متر زمین می دهیم که کاربردی مسکن داشته باشد؛ اگر اینطور شود مشکل حل می شود. در همه روستاها و بیش از ۸۰ درصد شهرهای ما این امر شدنی است.

وی ادامه داد: ما هم در خودروی سنگین و سبک مشکل داریم؛ بارها صحبت کردم؛ صنعت خودرو از ما رانت می گیرد ولی نتوانسته ما را خودروساز کند. حتماً باید واردات خودرو را داشته باشیم. هم در خودروی سنگین و هم سبک. سهم زیادی از خودروهای سنگین کشور الان اسقاطی هستند. به هر فردی که منزل ندارد در محیطی که کاربری مسکن دارد ۲۰۰ مسکن و زمین می دهیم. این کار باید به سرعت انجام شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها