کد خبر: 664626
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۳:۱۲:۱۸
| |

مناظره | قالیباف: ستادی که برای پزشکیان کار می کند در حقیقت ستاد روحانی است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای پزشکیان بر تاکید بر اجماع تاکید دارد ولی این روزها می بینیم برخی در ستاد آقای پزشکیان چیزهایی مطرح می کنند که از این بابت نگرانی داریم. در این میتینگ‌ها کمتر به اجماع و وحدت تاکید می‌شود.

مناظره | قالیباف: ستادی که برای پزشکیان کار می کند در حقیقت ستاد روحانی است
کد خبر: 664626
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۳:۱۲:۱۸

قالیباف گفت: امشب در ابتدا سعی کردم مطالبی را برای مردم مشخص کنیم، ستادی که امروز برای جانب آقای پزشکیان کار می کنند در حقیقت ستاد آقای روحانی است این یعنی برگردیم به یک دهه قبل. دو مرتبه برگردیم به رشد زیر ۱ درصد، نقدینگی ۲۶ برابر،تنش‌های بین قوا، اختلافات بین مردم، تنش‌ها با رهبری و بعضی موضوعات دیگر. یعنی شکاف بیشتر بین مردم و دولت. یعنی دو مرتبه اخلال صورت بگیرد در حکمرانی کشور. آیا واقعا سزاوار است در این مسیر حرکت کنیم؟ اتفاقات دو سه روز اخیر گواهی بر حرف‌های ماست.

وی افزود: امروز ما دغدغه‌ای جز مردم نباید داشته باشیم. امروز نمی‌توانیم مسیر پر تنش را برویم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که در ۱۲ سالی که در شهرداری بودم کارهای زیادی کرده ام، گفت: ۱۲ سال توفیق خدمت در شهرداری داشتم؛ هر سه دولت با من مخالف بودند و به من کمک نکردند؛ در یک جلسه دولت، من را دعوت نکردند، حتی به مصوبات مجلس در حمایت از بودجه شهرداری عمل نکردند؛ ولی ما با تلاش، با کار، با تکیه به شما مردم و با کارآفرینان جامعه و جوانان خلاق و پای کار، با این که چپ و راست نکردیم و این گروه آن گروه نکردیم، شیعه سنی نکردیم، قومیت نکردیم، هر که قوی و امین بود را بر اساس شایسته گزینی احترام کردیم. به نخبگان احترام کردیم و بدون تصمیم‌سازی آنها تصمیم نگرفتیم. نتیجه چه شد؟ این شد که دیدید در ۱۲ سال تهران جدید ساخته شد. بهانه نگرفتیم که پول نداریم؛ مدیر قوی یعنی قدرت اجماع؛ مدیر قوی درخواست اختیار نباید بکند.

وی در پایان گفت: چه طور روشن کنم اگر شما من را انتخاب کنید، بدون هیچ بهانه ای آرزوهای این کشور را چه در رویای رشد اقتصادی و چه در مشکلات جاری شما، آینده را مناسب و پریشانی را از شما دور و افق روشن را با رشد اقتصادی و پایتخت اقتصادی ایران درست می کنم. جوری که به گذشته خود افتخار کنیم. راه شهدا و امام شهدا را بر اساس دغدغه مردم و سیاست‌های مقام معظم رهبری پیش می بریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها