کد خبر: 664627
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۳:۲۱:۰۲
| |

مناظره | پزشکیان: من تانک و نقطه‌زن و لاف‌زن نیستم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برجام یک مزیتی بود که دولت گذشته ایجاد کرد؛ اما نگذاشتند و دعوا سر این است که به اسم چه کسی تمام شود.

مناظره | پزشکیان: من تانک و نقطه‌زن و لاف‌زن نیستم
کد خبر: 664627
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۴ ۲۳:۲۱:۰۲

این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع بندی سخنان خود گفت: در این زمان فرصت برای جواب دادن ۴ نفر به یک نفر و ۵ دقیقه در مقابل ٢٠ دقیقه را ندارم، امیدوارم برادران تا پایان بمانند تا اشکالی نداشته باشد.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران، مبنای سیاست خارجی من همان اصل حکمت، عزت و مصلحت است اما این اصول سه گانه با سایر نامزدها متفاوت ‌است، من حکمت و مصلحت را وسیله‌ای برای رسیدن به عزت می‌دانم و عزت را در بهبود زندگی شما جستجو می‌کنم. برای من سیاست خارجی یعنی هم ارتقای جایگاه و امنیت ایران در جهان و هم تامین رفاه و آسایش برای تک تک ایرانیان. سیاست خارجی را فرصتی برای داخل کشور می‌دانم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من سیاست خارجی را توقف موج مهاجرت و ایجاد تشویق برای ماندن در دل جوانان می‌دانم. من می‌خواهم والدین ایرانی هر نوروز در کنار فرزندان و نوه‌هایشان باشند و خاطرات شیرین بسازند نه اینکه پشت پنجره‌های سرد تبلت و موبایل‌ها دستی تکان دهند و در سکوت تنهایی و دلتنگی بمانند.

پزشکیان گفت: سیاست خارجی در دولت من فرو نشاندن موج مهاجرت و فراهم کردن بازگشت ایرانیان خارج از کشور به وطن است، برای ثبات اقتصادی و آرامش روانی برای ایرانیان می‌خواهم و تلاش می‌کنم ایرانیان بدون اضطراب بتوانند برای زندگی خود برنامه‌ریزی کند.

پزشکیان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: ای مردم دوست داشتنی! من تانک نیستم! من نقطه‌زن و لاف‌زن نیستم! من خاک پای مردم ایران، من مسعود پزشکیان هستم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها