کد خبر: 664998
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ۰۹:۰۲:۳۲
| |

وزیر کشور: به برگزار انتخابات در نهایت سلامت و امنیت اطمینان خواهیم داد

از همه عزیزان می‌خواهیم که در ساعات اولیه درشعب اخذ رای حضور یافته و به داوطلبانی که مد نظرشان است رای دهند. این اطمینان را می‌دهیم که انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزارخواهد شد.

وزیر کشور: به برگزار انتخابات در نهایت سلامت و امنیت اطمینان خواهیم داد
کد خبر: 664998
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ۰۹:۰۲:۳۲

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور و پس از آنکه دای خود را در صندوق انداخت، گفت: انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری با بیش از ۵۸ هزار شعبه در داخل و ۳۴۴ شعبه در خارج از کشور آغاز شد. ما طبق قانون باید در ۴۰ روز فرایند انتخابات برگزار می‌شد و این نشان دهنده استحکام و اصرار برای انجام کار است. انتخابات مظهر مردم سالاری دینی، مظهر اقتدار و شوکت برای مردم ایران است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: به همین دلیل این انتخابات مسئله مهمی است و از همه عزیزان می‌خواهیم که در ساعات اولیه درشعب اخذ رای حضور یافته و به داوطلبانی که مد نظرشان است رای دهند. این اطمینان را می‌دهیم که انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزارخواهد شد.

وحیدی افزود: در کنار عوامل اجرایی کارت برای ۴۶۸۹۴ نفر نماینده کاندیدا در همه شعب صادر گردید.

وی تصریح کرد: امیدواریم خاطره خوش انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان که با حضور پرشور مردم شکل گرفته تکرار شود. از همگان انتظار داریم شرایط قانونی را رعایت کنند. در امروز مجوز تبلیغات نداشتیم و ندادیم و ازهمه وفاداران انتظار این موضوع را رعایت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها