کد خبر: 665572
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۲۲:۳۰:۴۰
| |

مناظره | جلیلی: دولت باید فضا را برای فعالیت بخش خصوص باز کند

اولین مناظره مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور آقایان سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برگزار شد.

مناظره | جلیلی: دولت باید فضا را برای فعالیت بخش خصوص باز کند
کد خبر: 665572
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۱ ۲۲:۳۰:۴۰

سعید جلیلی در ادامه سخنانش تصریح کرد: تعارض منافع خیلی بحث درستی است. امروز در جمع فعالان اقتصادی حضور داشتم آنها می‌گفتند یکبار وزیر ارتباطات را از بخش خصوصی بگذارید؛ من گفتم مخالفم چون شما خودتان ذینفع هستید. البته دولت باید فضا را برای فعالیت بخش خصوص باز کند.ما موضوع را اگر ناقص مطرح کنیم و خوب نبینیم نمی‌توانیم راه حل درست داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید صدای دانشجو شنیده شود،‌ گفت:در حوادث 1401 از آبان‌ماه هفته‌ای در یک دانشگاه حضور پیدا می‌کردم و حرف دانشجویان را می‌شنیدم. حداقل جلسات من 3 تا 4 ساعت بود و برخی 6 یا هفت ساعت طول می‌کشید. همان زمان برخی می‌گفتند نسلی آمده که نه او زبان ما را می فهمد و نه ما زبان او را؛ من همان موقع گفتم که این حرف اشتباهی است. شما باید بروید با مردم و دانشجویان صحبت کنید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در همان ایام بحث کارگران هپکو و ماشین سازی تبریز و هفت تپه پیش آمده بود. من در بین آننها رفتم و صحبت آنها را شنیدم. در هپکو کارگری می‌خواست خودکشی کند و همان موقع در دولت و مجلس دوستان که از رقیب ما بودند به آنها کمکی نمی‌کردند. در ایام انتخابات که به هپکو رفتم آن کارگر که قصد خودکشی داشت را دیدم که خوشحال بود. چون در دولت شهید رئیسی مشکلاتش حل شده بود؛ اینطور می‌شود نشاط اجتماعی ایجاد کرد.وقتی در هشت سال رشد منفی اقتصادی داشته باشید یعنی رکود اقتصادی وجود دارد. در این فضا اساتید و دانشجویان احساس می‌کنند آینده شغلی و زندگی آنان وضعیت مشخصی ندارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها