کد خبر: 222707
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

انتشار 2 رمان ایرانی و خارجی

رمان‌های «در شهری کوچک گم شده‌ام» نوشته مونا حسینی و «بنیادگرای ناراضی» نوشته محسن حمید منتشر شد.

انتشار 2 رمان ایرانی و خارجی
کد خبر: 222707
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رمان «در شهری کوچک گم شده‌ام» نوشته مونا حسینی در 119 صفحه با شمارگان 330 نسخه و قیمت 13هزار تومان در انتشارات مروارید عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: می‌توان به عشق مثل یک اتفاق نگاه کرد. با پلک‌زدنی در ورطه عمیق دوست داشتن‌ها پا می‌گذاری. آنجا که همه چیز از آدم‌ها و حیوانات و گیاهان گرفته تا اشیاء برایت معنا پیدا می‌کنند. و اما با پلکی دیگر همه را از دست می‌دهی و این‌بار شاید طوری دیگر به همه پیرامونت بنگری.

شاید عشق درست آن هنگام که از دست می‌دهی، متبلور شود. شاید یکبار، فقط یکبار باید از آن بهشت عدن بگذری و آنچه را که دیدی و تجربه کردی برای خودت در سرزمینی که جهنم می‌خوانیش دوباره از نو بسازی.

عشق فقط یکبار اتفاق می‌افتد ولی بارها عاشق می‌شوی

همچنین کتاب «بنیادگرای ناراضی» نوشته محسن حمید با ترجمه امیرحسین صادقی و حکیمه انتصاری در 148 صفحه با شمارگان 550 نسخه و قیمت 17هزار تومان در نشر یادشده راهی بازار شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: محسن حمید متولد 1971 در لاهور پاکستان است. وی در سه‌سالگی به همراه خانواده به آمریکا رفت و پس از تحصیلات پدرش به پاکستان بازگشت. بار دیگر در سن هجده‌سالگی برای تحصیل به آمریکا رفت و در دانشگاه‌های پرینسون و هاروارد مشغول تحصیل شد. در کلاس‌های آموزش نویسندگی تونی موریسون شرکت کرد که حاصل آن اولین رمانش با نام «سوختن پروانه» است.

رمان «بنیادگرای ناراضی»، دومین اثر محسن حمید، به بررسی هویت پیوندخورده مهاجر در فضای فرهنگی بیگانه می‌پردازد و نقش هژمونی را در سیاست‌های بازنمایی هویت آشکار می‌سازد.

«بنیادگرای ناراضی» به بیست و پنج زبان ترجمه شده و جوایز متعددی را به دست آورده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها