کد خبر: 235857
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۹ ۱۴:۲۸:۰۰
| |

مسابقه «کارتون و کاریکاتور کتاب» برگزار می‌شود

مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» به همت موسسه خانه کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

مسابقه «کارتون و کاریکاتور کتاب» برگزار می‌شود
کد خبر: 235857
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۹ ۱۴:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی حیدری، دبیر مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» در این باره توضیح داد: موسسه خانه کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نخستین دوره مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» را برگزار می‌کند.

او با اشاره به اهداف برگزاری نخستین دوره مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» گفت: جامعه به اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع به منظور نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیازمند است. با این رویکرد، فراخوان این مسابقه از سوی خانه کتاب منتشر شد که بر اساس آن همه هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست و همچنین همه کسانی که به نوعی دغدغه کتاب و کتابخوانی دارند، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

دبیر مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» ادامه داد: در این مسابقه، شرکت کنندگان می‌توانند از زاویه دلخواه خود به کتاب بنگرند؛ در این مسابقه آثاری برگزیده می‌شوند که به موضوع کتاب به صورت خلاقانه و با نگاهی متفاوت پرداخته باشند.

حیدری افزود: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر با موضوع کتاب را به همراه بیوگراف خود که باید حداکثر 200 کلمه باشد و شماره تلفن، نشانی کامل و در اندازه آ.س و با کیفیت تصویر 300 dpi تا 25 شهریور ماه 1397 به دبیرخانه این مسابقه به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، کوچه خواجه نصیر، شماره 2، طبقه دوم ارسال و یا به آدرس CARTOONKETAB@KETAB.IR ارسال کنند.

او عنوان کرد: در این مسابقه به نفر اول، 40 میلیون ریال، نفر دوم 20 میلیون ریال و نفر سوم 10 میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

دبیر مسابقه ملی «کارتون و کاریکاتور کتاب» با بیان این که کامبیز درم بخش، حسن کریم زاده و محمدرضا دوست محمدی داوران «مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور کتاب» هستند، گفت: داوری آثار به احتمال زیاد از هفته دوم مهرماه 1397 آغاز می‌شود.

حیدری با بیان این که تاریخ دقیق اختتامیه این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد، اظهار کرد: در این آیین، نمایشگاهی از آثار عرضه شده به دبیرخانه برگزار می‌شود و همچنین این مجموعه در قالب یک کتاب نفیس منتشر خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها