کد خبر: 255807
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۳:۰۱:۰۰
| |

قراری برای حضور برندگان «هنرپیشه» در سینما و تلویزیون نداریم

کارگردان مسابقه «هنرپیشه» درباره جزییات این برنامه که قرارست در شبکه نسیم پخش شود، توضیح داد.

قراری برای حضور برندگان «هنرپیشه» در سینما و تلویزیون نداریم
کد خبر: 255807
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۱۳:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| بیژن میرباقری که این روزها کارگردانی مسابقه «هنرپیشه» در شبکه نسیم را برعهده دارد گفت: این مسابقه برای شبکه نسیم و با موضوع استعدادیابی در زمینه بازیگری ساخته می شود که تهیه کنندگی آن را محمدمهدی عسگرپور انجام می دهد.

وی بیان کرد: به تازگی مهلت شرکت در این مسابقه به پایان رسیده است و براساس برنامه ریزی انجام شده علاقه مندان به شرکت در مسابقه «هنرپیشه» بعد از انجام تست های لازم، برای مراحل بعدی انتخاب می شوند.

این کارگردان توضیح داد: افرادی که انتخاب می شوند بعد از طی آموزش های لازم برای بازیگری مقابل تماشاچیان برنامه، مسابقه می دهند.

وی با تاکید براینکه به زودی اسامی هنرمندانی که شرکت کننده ها را آموزش می دهند اعلام می شود، بیان کرد: این امکان وجود دارد که کارگردانان و تهیه کنندگان سینما با دیدن استعدادهای این افراد، آنها را برای پروژه های خود انتخاب کنند ولی ما ضمانتی برای این موضوع نداریم.

کارگردان فیلم سینمایی «ربوده شده» توضیح داد: قرار نیست کسانی که در این مسابقه برنده می شوند شرایط خاصی برای حضور آنها در پروژه های مختلف فراهم شود و فقط این افراد از طریق مسابقه «هنرپیشه» انتخاب و توانایی آنها توسط رای مخاطبان سنجیده و دیده می شود.

میرباقری در پایان با اشاره به اینکه این مسابقه در 50 قسمت آماده پخش می شود، گفت: تاکید می کنم که هیچ مبلغی از شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه «هنرپیشه» گرفته نمی شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها