کد خبر: 264019
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۰۸:۴۵:۰۰
| |

پخش‌کننده فیلم «پارادایس»:

«پارادایس» بعد از چهار سال توقیف اکران می‌شود

حبیب اسماعیلی پخش‌کننده فیلم «پارادایس» با اشاره به اکران فیلم پارادایس گفت: فیلم سینمایی پارادایس بعد از چهار سال توقیف از روز چهارشنبه 3 بهمن در سینماها اکران می‌شود. پارادایس با رعایت تمامی موازرین حقوقی و عرفی ساخته شد و در طی این مدت متاسفانه به دلیل برخی سوءتفاهمات فرصت اکران پیدا نکرده بود.

«پارادایس» بعد از چهار سال توقیف اکران می‌شود
کد خبر: 264019
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۰۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما می‌گوید: از میان پنج فیلم خانه دختر، خانه پدری، عصبانی نیستم، آشغال‌های دوست داشتنی و پارادایس، سه فیلم رنگ اکران به خود دیدند و امیدوارم بزودی آشغال‌های دوست داشتنی و خانه پدری نیز امکان اکران پیدا کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه اکران نکردن هر فیلمی در اندازه خود به چرخه اقتصاد سینما ضربه می‌زند، ادامه داد: نباید برای اکران فیلم‌ها حساسیت‌های بی‌مورد ایجاد شود و می‌توان با گفتگو و مشورت و مذاکره بسیاری از سوءتفاهم‌ها را حل کرد هماهنگونه که ما درباره فیلم پارادایس با انجام برخی اصلاحات جزئی، مواردی که موجب سوءتفاهم شده بودند را رفع کردیم و فیلم به اکران رسید. البته سازمان‌های دیگر نیز باید برای رفع توقیف فیلم‌ها تلاش کنند و در راه سازمان سینمایی سنگ‌اندازی نکنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های داروغه‌زاده، محمدرضا فرجی و سازمان سینمایی از میان پنج فیلم خانه دختر، خانه پدری، عصبانی نیستم، آشغال‌های دوست داشتنی و پارادایس، سه فیلم رنگ اکران به خود دیدند و امیدوارم بزودی آشغال‌های دوست داشتنی و خانه پدری نیز امکان اکران پیدا کنند.

فیلم سینمایی پارادایس با بازی مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی به کارگردانی علی عطشانی از روز چهارشنبه اکران می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها