کد خبر: 286774
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۶ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

فرزاد خوشدست، مستندساز، در گفت‌وگوی ویدئویی با اعتمادآنلاین:

«خط باریک قرمز» نقطه عطفی است که منجر به تغییر انسان‌ها می‌شود

فرزاد خوشدست، کارگردان مستند داستانی «خط قرمز باریک» درباره این فیلم گفت: من در خط قرمز باریک، از زندان حرف می‌زنم. از ته خط. می‌خواهم از آدم‌هایی صحبت کنم که ته خط هستند. در واقع می‌توان گفت دراماتیک‌ترین اتفاق زندگی هر انسانی در ته خط رخ می‌دهد.

حجم ویدیو: 17.40M | مدت زمان ویدیو: 00:07:08 دانلود ویدیو
کد خبر: 286774
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۶ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم «خط باریک قرمز» در نخستین اکران عمومی خود، در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم جهانی فجر روی پرده رفت. معرفی این فیلم در حضور مهمان‌های ویژه و تماشاگران و اهالی رسانه توسط رضامیرکریمی، دبیر جشنواره انجام شد.

فرزاد خوشدست، کارگردان مستند داستانی «خط باریک قرمز» در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر، در گفت‌وگویی با اعتمادآنلاین ، توضیحاتی درباره فیلم خود بیان کرد. او در این‌باره گفت: «من در خط باریک قرمز، از زندان حرف می‌زنم. از ته خط. می‌خواهم از آدم‌هایی صحبت کنم که ته خط هستند. در واقع می‌توان گفت دراماتیک‌ترین اتفاق زندگی هر انسانی در ته خط رخ می‌دهد.»

او با اشاره به اینکه ته‌خط، نقطه عطفی است که منجر به تغییر انسان‌ها می‌شود، گفت: «در این فیلم تلاش شد که تمرکز خاصی بر این موضوع شود.»

خوشدست ایده این فیلم را از توصیه عباس کیارستمی دانست و گفت: «زمان ساخت فیلم قبلی که مستندی در زندان زنان قرچک بود، عباس کیارستمی خواست تلاش کنم تا فیلمم برای افراد زندانی مفید و تاثیری در تحمل تلخی‌ها و استرس زندان داشته باشد.»

«خط باریک قرمز»، مستد داستانی ساخته فرزاد خوشدست، چهارمین فیلم بلند مستند این کارگردان است که ساخت آن سه سال طول کشید. فیلم داستان گروهی مجرم نوجوان است که با حضور یک مربی تئاتر در زندان، آموزش می‌بینند تا شاید بتوانند نمایشی واقعی را در دنیای خارج از زندان به روی صحنه ببرند.

گفت‌وگوی ویدئویی اعتمادآنلاین با فرزاد خوشدست را ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها