کد خبر: 288801
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۲:۰۰
| |

اعلام جزئیات افتتاحیه هفته گرافیک با محوریت زنان طراح

همانند سال‌های گذشته، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران به مناسبت روز جهانی گرافیک (27 آوریل) رویداد هفته گرافیک را با توجه به شعار سال 2019 سازمان جهانی دیزاین -ایکودی- با موضوع زنان طراح برنامه‌ریزی و آغاز کرد.

اعلام جزئیات افتتاحیه هفته گرافیک با محوریت زنان طراح
کد خبر: 288801
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۰:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم افتتاحیه این رویداد، با حضور مدیر کل هنرهای تجسمی، مدیر عامل خانه هنرمندان ایران، هیات مدیره انجمن و اساتید و فعالان و دوستداران این رشته، در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در این مراسم پس از سخنرانی مجید رجبی معمار (مدیر عامل خانه هنرمندان ایران) و فاطمه کرکه‌آبادی (رئیس هیات مدیره انجمن)، زهرا پاشایی دبیر هفته گرافیک 98 برنامه‌های این رویداد را شرح داد.

سپس هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی سخنرانی خود را با تبریک روز جهانی گرافیک و موضوع زنان طراح آغاز کرد.

در این مراسم از زنان پیشکسوت طراح، مهنوش مشیری، طاهره محبی تابان و مینو واثقی به پاس سال‌ها فعالیت حرفه‌ای، تقدیر و قدردانی شد.

در ادامه دو «نمایشگاه ایران و ترکیه با زنان طراح» با تعداد 80 پوستر فرهنگی از 80 زن طراح ایران و ترکیه متولد دهه‌های 50 و 60 شمسی به دبیری نغمه فلورذبیحی و «از گذشته با زنان طراح» مجموعه‌ای از آثار گرافیک در زمینه‌های پوستر، جلد کتاب، لوگو، کاتالوگ و بسته‌بندی از زنان طراح دهه‌های 20 و 30 و 40 شمسی به دبیری کتایون ارفعی در گالری‌های ممیز و زمستان خانه هنرمندان افتتاح شدند.

زهرا پاشایی، دبیر هفته گرافیک 98/ عادل صدر ممتاز و آرش هاشم پور، دبیر اجرایی/ نجمه فامیل دشتی، مسئول روابط عمومی از برگزارکنندگان این رویداد هستند.

نمایشگاه اعلان وضعیت نیز به دبیری سعید باباوند و نمایشگاه خاطرات کاغذی به دبیری مریم رونقی برگزار شده است.

در این رویداد، مرتضی آکوچکیان دبیر نمایشگاه کله اسب، مهدی سوادکوهی دبیر نمایشگاه پیمان ماندگار، بابک فروتنی دبیر نشست تخصصی ux design و موشن گرافیک و عمار عیسی‌پور دبیر پنل تخصصی موشن دیزاین معرفی شده‌اند.



برنامه‌های هفته گرافیک تا 13 اردیبهشت ماه در خانه هنرمندان ایران، باغ موزه قصر تهران و موزه گرافیک برگزار می‌شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها