کد خبر: 314048
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۰ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

پژمان بازغی، بازیگر فیلم «خانه دیگری»، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

«خانه دیگری» داستان جذاب و متفاوتی دارد/ کار کردن با فیلم اولی‌ها برایم اهمیت دارد/ باید از سینمای مستقل حمایت کرد

پژمان بازغی با اشاره به بازی‌اش در فیلم «خانه دیگری» گفت: همکاری با یک کارگردان فیلم اولی برایم جذاب بود. این‌گونه فیلم‌ها معمولاً بودجه زیادی در اختیار ندارند و عموماً مستقل هستند. مهم است که از سینمای مستقل حمایت کنیم.

«خانه دیگری» داستان جذاب و متفاوتی دارد/ کار کردن با فیلم اولی‌ها برایم اهمیت دارد/ باید از سینمای مستقل حمایت کرد
کد خبر: 314048
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۰ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پژمان بازغی این روزها فیلم «خانه دیگری» را به کارگردانی بهنوش صادقی روی پرده دارد. این فیلم زندگی یک خانواده را در جنوب شهر تهران روایت می‌کند و معضلاتی پیرامون زندگی آنها به وجود می‌آید. نقش پژمان بازغی در حل‌وفصل این مشکلات در فیلم کلیدی و تاثیرگذار است.

پژمان بازغی، بازیگر فیلم «خانه دیگری»، طی گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، درباره حضور در این فیلم گفت: فیلمنامه «خانه دیگری» برایم جذاب بود. به این دلیل که فیلم اقتباسی از سنت و مدل زندگی ایرانی است، اما در اواسط فیلم روزنه‌هایی از مدرنیسم در داستان شکل می‌گیرد که حائز اهمیت است. یک دروغ کوچک در این فیلم باعث می‌شود تمام معادلات به هم بریزد.

پژمان بازغی درباره بازی در نقش‌های مختلف گفت: به عنوان یک بازیگر برایم مطلوب است که در فیلم‌هایی با زمینه اجتماعی حضور پیدا کنم. به دلیل اینکه تحصیلات آکادمی در سینما نداشته‌ام بیشتر به واسطه غریزه‌ام فیلم‌ها را انتخاب می‌کنم. اگر فیلمنامه‌ای مرا غلغلک بدهد، قطعاً سراغش خواهم رفت. فیلمنامه «خانه دیگری» نیز همین کار را با من کرد و یک جورهایی برای بازی در این فیلم تحریک شدم. به هر حال من حامی سینمای مستقل و فیلمسازان فیلم اولی هستم.

بازغی در انتها گفت: علاقه و اولویت من در سینما بازی در فیلم‌هایی با لوکیشن سخت است. تحرک در بازی را دوست دارم. ترجیح می‌دهم با فرازونشیب‌های فیلمنامه همراه شوم. نمی‌توانم علاقه‌ام به فیلم‌های اکشن را کتمان کنم، اما همواره طی سال‌های اخیر و در دوران بازیگری‌ام به فیلمنامه اهمیت زیادی داده‌ام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها