کد خبر: 315467
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۰۹:۲۰:۰۰
| |

ابوالحسن داوودی، کارگردان سینما، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

«هزارپا2» ساخته نمی‌شود/ برای جشنواره فیلم نمی‌سازم/ در جشنواره فجر امسال اثری نخواهم داشت

ابوالحسن داوودی، کارگردان سینما، گفت: برنامه خاصی برای ساخت فیلم «هزارپا2» ندارم. این فیلم نسخه دوم نخواهد داشت و هر چیزی که بود در نسخه اول به پایان رسید. ما نباید از مخاطب سوءاستفاده کنیم. به اعتقاد من ساخت نسخه دوم یا سوم از فیلمی که خوب فروش رفته، سوءاستفاده از مردم است. پس «هزارپا 2» در کار نیست.

«هزارپا2» ساخته نمی‌شود/ برای جشنواره فیلم نمی‌سازم/ در جشنواره فجر امسال اثری نخواهم داشت
کد خبر: 315467
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۰۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالحسن داوودی با فیلم «هزارپا» توانست رکورد فروش سینمای ایران را جابه‌جا کند. بسیاری از مخاطبان پرده نقره‌ای این روزها به این فکر می‌کنند که آیا «هزارپا2» ساخته خواهد شد یا خیر. ابوالحسن داوودی کارگردان این اثر جواب قاطعی به این پرسش داد. در ادامه صحبت‌های او را خواهید خواند:

ابوالحسن داوودی ، کارگردان سینما، درباره ساخت اثری جدید به اعتمادآنلاین گفت: «فعلاً پروژه جدیدی ندارم. معلوم نیست در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت یا نه. قطعاً برای تولید فیلم برنامه‌ خواهم داشت، اما زمان آن مشخص نیست.»

داوودی درباره دیدگاهش به سینما گفت: «من در فیلم‌هایم بیشترین تمرکز خود را به مخاطب معطوف می‌کنم. هیچ‌وقت برای جشنواره فیلم نساخته‌ام. «هزارپا» نیز مانند آثار دیگرم برای مردم بود، چرا که مخاطب همواره اولویتم بوده است. تاکنون برای جشنواره چیز خاصی نساخته‌ام. به تکرار اعتقادی ندارم. هیچ‌وقت خودم را در سینما تکرار نمی‌کنم، فیلمسازی هستم که در زمانه و برای آن مقطع خاص فیلم می‌سازم.»

کارگردان فیلم «هزارپا» درباره ساخت قسمت دوم این فیلم گفت: «برنامه خاصی برای ساخت «هزارپا2» ندارم. این فیلم نسخه دوم نخواهد داشت و هر چیزی که بود در نسخه اول ارائه شد. ما نباید از مخاطب سوءاستفاده کنیم. به اعتقاد من ساخت نسخه دوم یا سوم از فیلمی که خوب فروش رفته، سوءاستفاده از مردم است. پس «هزارپا 2» در کار نیست.»

ابوالحسن داودی در پایان گفت: «ذهنیت خاصی برای ساخت فیلم جدیدم دارم، برنامه‌های زیادی نیز طراحی کرده‌ام تا بتوانم یک فیلمنامه مطلوب را با یک برنامه ساختاری باکیفیت همراه کنم. اما با توجه به شواهد و موضوعاتی که در پیش رو وجود دارد، به احتمال زیاد اثر من در جشنواره فجر امسال حضور نخواهد داشت. منتظرم ببینم چه چیزی برایم پیش خواهد آمد.»

هزارپا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها