کد خبر: 327203
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۳:۳۶:۰۰
| |

شهرام شاه حسینی؛

سریال «بی‌قید و شرط» هیچ ارتباطی به «آسمان همیشه ابری نیست» ندارد

شهرام شاه‌حسینی ضمن بیان اینکه مجموعه «بی‌قید و شرط» هیچ ارتباطی به سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ندارد، درباره آخرین وضعیت سریال خود توضیحاتی را ارائه داد.

سریال «بی‌قید و شرط» هیچ ارتباطی به «آسمان همیشه ابری نیست» ندارد
کد خبر: 327203
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۳:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مجموعه «بی‌قید و شرط» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی یکی از تولیدات شبکه یک سیما بوده که قرار است در آن داستان خانواده‌ای روایت شود که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان راهی تهران شده و ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که به نوعی دستمایه اتفاقات این سریال است.

سریال «بی‌قید و شرط» در پاییز 96 ابتدا با نام «آسمان هوای باران دارد» کلید خورد و در گفتگوهایی از عوامل این سریال این‌طور عنوان شد که در واقع این مجموعه فصل دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» است.

شهرام شاه‌حسینی (کارگردان) در این باره گفت: «بی‌قید و شرط» به هیچ وجه ارتباطی به سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ندارد و کاملا مستقل از آن مجموعه تولید شده است.

او افزود: به گفته تهیه‌کننده (امیر پوررحمانی)، «آسمان همیشه ابری نیست» توسط خودشان به نگارش درآمده و به شدت مورد علاقه بوده است.

این کارگردان با بیان اینکه تهیه‌کننده این سریال خیلی دست به قلم هستند و ادعا دارند که آن سریال را خودشان نوشته‌اند، اظهار داشت: باتوجه به اینکه ظاهرا مجموعه «آسمان همیشه ابری نیست» خیلی موفق بوده، قاعدتا سازمان ایشان را تشویق کرده و تهیه مجموعه «بی‌قید و شرط» را نیز به او واگذار کرده‌اند.

شاه‌حسینی ادامه داد: «بی‌قید و شرط» هیچ ارتباطی به آن سریال نداشته و ندارد. در ضمن در این مجموعه تهیه‌کننده دست به قلم نشده و آقای رفیع‌زاده این مجموعه را به نگارش درآورده است.

او همچنین درباره آخرین وضعیت سریال «بی‌قید و شرط» بیان کرد: سریال تقریبا آماده است اما هنوز در کنداکتور قرار نگرفته و زمان پخش آن مشخص نیست.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر 30 قسمتی به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: تهیه‌کنند: امیر پوررحمانی، کارگردان: شهرام شاه‌حسینی، نویسنده: احمد رفیع‌زاده، مدیر تولید: مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی، طراح گریم: میشا جودت اشاره کرد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها