کد خبر: 334566
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

«فرشته سقوط کرده است»، شگفتی‌ساز این هفته سینمای دنیا

آمار فروش آخر هفته سینمای آمریکای شمالی و فروش جهانی فیلم‌ها اعلام شد.

حجم ویدیو: 1.45M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 دانلود ویدیو
کد خبر: 334566
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم «فرشته سقوط کرده است» که به تازگی در سینما‌های آمریکا و اروپا اکران شده، فروشی نزدیک به 22 میلیون دلار داشته و در صدر فروش این هفته باکس‌آفیس قرار گرفته است.

فروش غیرقابل پیش‌بینی «فرشته سقوط کرده است» باعث شد بعد از 2 ماه فیلم‌های «هابز و شاو» و «شیرشاه» نزول کنند و به رتبه‌های پایین جدول فروش برسند.

فیلم «پسران خوب» نیز در هفته گذشته توانست فروش قابل قبولی داشته باشد. فیلمی که در ژانر کمدی ساخته شده و طی هفته گذشته نزدیک به 12 میلیون دلار فروش داشت. این فیلم فروش کلی خود را به 42 میلیون دلار رساند و رتبه دوم باکس‌آفیس این هفته را به خود اختصاص داد.

رتبه سوم فروش هفتگی سینما‌های دنیا در اختیار فیلم «غلبه‌کننده» محصول کمپانی سونی است؛ فیلمی که بیش از هشت میلیون دلار در هفته گذشته فروش داشته است. این درام اجتماعی را الکس کندریک کارگردانی کرده است.

انیمیشن «شیرشاه» با 8.2 میلیون دلار در این هفته و فیلم «هابز و شاو» با فروش 8.1 میلیون دلار در جایگاه‌های چهارم و پنجم فروش هفتگی قرار گرفتند.

فیلم «آماده یا نه» با درجه کیفی R روایتی درباره یک بازی خشونت‌بار موش و گربه‌ای در شب عروسی است که توانسته 7.6 میلیون دلار فروش داشته باشد و در رتبه ششم قرار گیرد.

«روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو با فروش پنج میلیون دلار در این هفته در رتبه دهم باکس‌آفیس قرار گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها