کد خبر: 356100
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۰۸:۵۰:۳۲
| |

سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان:

جشنواره تئاتر کودک اعتلای فرهنگ و هنر را به دنبال دارد

سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان، گفت: برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان زمینه رشد و اعتلای فرهنگ و هنر را فراهم می‌کند.

جشنواره تئاتر کودک اعتلای فرهنگ و هنر را به دنبال دارد
کد خبر: 356100
|
۱۳۹۸/۰۸/۰۹ ۰۸:۵۰:۳۲

اعتمادآنلاین| سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان، پیش از ظهر امروز در جمع اعضای کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره بیست و ششم در همدان گفت: پیشینه فرهنگی و تاریخی همدان، این زمینه را فراهم کرده که استعدادهای خوبی در استان فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه شعار "کودک، تئاتر، طبیعت" شعار بسیار خوبی برای جشنواره است خاطرنشان کرد: انتخاب این شعار برای جشنواره ابتکار خوبی از سوی دبیرخانه بوده و پیام جشنواره را به تمام محلات، شهرها و حتی سایر کشورها می‌رساند.

شاهرخی ادامه داد: با انتخاب این شعار تمام کودکان علاوه بر حضور در سالن‌های نمایش، از طریق رسانه‌ها هم از پیام جشنواره بهره خواهند برد و هم پیام «کودکان دوستدار طبیعت» به تمام دنیا خواهد رسید.

وی از تأثیر برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان بر توسعه فرهنگی گفت و افزود: با توجه به تضارب افکار هنری هنرمندان داخلی و خارجی در ایام برگزاری جشنواره، فرصتی برای رشد و اعتلای فرهنگی هنری کشور فراهم می‌شود.

شاهرخی از هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری رویدادهای مختلف در استان خبر داد و افزود: به طور معمول در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری ستاد استانی تشکیل می‌شود و دستگاه‌های مرتبط فرهنگی عضو ستاد هستند‌.

وی بیان کرد: اعضای ستاد استانی جشنواره علاوه بر فعالیت‌های خود، همکاری‌های بین بخشی را نیز خواهند داشت و بنابر رویدادهایی که برگزار می‌شود دستگاه‌ها با هم همکاری می‌کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: خوشبختانه تفاهم و همکاری خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی وجود دارد و همین باعث می‌شود که فعالیت‌ها و برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 21 آبان ماه در همدان برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها