کد خبر: 363644
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۰:۳۵:۰۰
| |

آشوب در انگلیس، یک فیلم را از پرده سینما پایین کشید

نمایش فیلم سینمایی «داستان آبی» بعد از آشوب و نزاع به وجود آمده در انگلیس، متوقف شد.

آشوب در انگلیس، یک فیلم را از پرده سینما پایین کشید
کد خبر: 363644
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۴ ۱۰:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سینمای زنجیره‌ای، فیلم گانگستری «داستان آبی» را که باعث نزاع و جدال علاقه‌مندان سینما در یکی از سالن‌های نمایش این فیلم شده بود، از پرده سینما پایین کشید.

این آشوب در هنگام نمایش این فیلم در شهر بیرمنگام، دومین شهر پرجمعیت بریتانیا رخ داد. سینما‌ها شلوغی زیادی به دلیل شروع اکران انیمیشن سینمایی جدید دیزنی به نام «یخ زده 2» داشتند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که هرج و مرج و آشوب از آنجا شروع شد که یک گروه چند نفره مجهز به سلاح سرد به سینما می‌رسند.

پلیس این کشور از اسلحه‌های برقی برای پایان دادن به این هرج و هرج استفاده کرده و پنج نوجوان را دستگیر کرده است که 4 نفر از آن‌ها زیر 15 سال داشته‌اند. چندین پلیس نیز در این آشوب صدمه دیده‌اند. گاردین اعلام کرده 100 نفر در این نزاع حضور داشته‌اند و افراد بیشتری هم دستگیر خواهند شد.

فیلم «داستان آبی» که برای تخستین بار در اویل ماه نوامبر میلادی در لندن توسط کمپانی پارامونت اکران و منتشر شده، داستان دو دوست سیاه پوست در لندن را روایت می‌کنند که زندگی آن‌ها توسط درگیری‌های گانگستری خدشه دار می‌شود و در واقع خشونت‌های خیابانی در جنوب لندن را به تصویر می‌کشد. این توسط آندرو آنوبلو کارگردانی شده که به عنوان یک هنرمند موسیقی با عنوان «رپ من» نیز شناخته می‌شود.

این سینمای‌ زنجیره‌ای پس از توقف نمایش فیلم «داستان آبی» به نژاد پرستی متهم شده و در پیامی اعلام کرده که این فیلم دیگر در هیچ یک از شعبه‌های این سینما‌های زنجیره‌ای پخش نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها