کد خبر: 419318
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

راه‌اندازی صندوق حمایت کووید-19 توسط انستیتو فیلم بریتانیا

انستیتو فیلم بریتانیا صندوق جدید برای کمک به فروش فیلم در دوران کرونا راه‌اندازی کرد. «صندوق سازمانی شرکت‌های فروش بریتانیا» ارزشی معادل 500 هزار پوند یا 625 هزار دلار دارد و به هر شرکت معادل 25 هزار پوند یا 31 هزار دلار پول می‌دهد.

راه‌اندازی صندوق حمایت کووید-19 توسط انستیتو فیلم بریتانیا
کد خبر: 419318
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رویا دیانت- با توجه به اینکه «بازار فیلم مجازی کن» هدایت‌گر بازارهای فیلم آنلاین جدید شده و احتمالاً این وضعیت به خاطر پاندمی کروناویروس تبدیل به وضعیت نرمال جدید خواهد شد، انستیتو فیلم بریتانیا هم از این روند پیروی و یک صندوق جدید راه‌اندازی کرده تا به شرکت‌های فروش کمک کند خود را با این شرایط وفق دهند.


به گزارش اعتمادآنلاین، «صندوق سازمانی شرکت‌های فروش بریتانیا» ارزشی معادل 500 هزار پوند یا 625 هزار دلار دارد و به هر شرکت معادل 25 هزار پوند یا 31 هزار دلار پول می‌دهد تا آن‌ها بتوانند هزینه‌هایی را پوشش دهند که به صورت مستقیم به خاطر شرایط جدید ایجاد شده توسط پاندمی در پروسه‌های فروش و توزیع فیلم ایجاد شده‌است.


شرکت‌ها چهار هفته وقت دارند تا درخواست خود را ثبت کنند و اجازه دارند پول را برای پوشش هزینه‌هایی خرج کنند که از قبل تحت پوشش حمایت مالی دولت بریتانیا یا دیگر منابع قرار نداشت.


دولت بریتانیا اخیراً یک بسته عظیم 1.57 میلیارد پوندی یا 1.96 میلیارد دلاری برای بخش هنرها و فرهنگ کشور رونمایی کرد که شامل تئاترها و سینماهای مستقل هم می‌شد. تصمیم اینکه چطور این پول باید خرج بشود با حمایت از بدنه‌هایی از جمله انستیتو فیلم بریتانیا گرفته می‌شود.


بن رابرتس مدیر عامل انستیتو فیلم بریتانیا گفت: «ما متعهد به حمایت از اهداف صادراتی دولت و اطمینان حاصل کردن از رقابتی بودن بازار فیلم بریتانیا در سطح جهانی هستیم».


او اضافه کرد: «به عنوان بخشی حیاتی از زنجیره ارزش، شرکت‌های فروش یک فیلم را با مخاطبان جهانی متصل می‌کنند و سودهای بین‌المللی منجر شده از فیلم را به مالکان حقوق رسمی بازمی‌گردانند. کمک در متحول کردن مدل تجاری آن‌ها در این بازه تغییرات سریع در صنعت به منظور بازاریابی موثرتر فیلم‌های بریتانیایی در بازار بین‌المللی رقابتی یکی از ارکان اصلی کار آن‌ها و پس‌زمینه کلی فیلم کشور است».


از اواسط ماه مارس تا به حال، بیش از 350 هزار شغل در صنایع سرگرمی و تفریحی بریتانیا از دست رفته است. تخمین زده می‌شود که کل نیروی کار این بخش 700 هزار نفر باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها