کد خبر: 462196
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۶:۰۷:۱۹
| |

کاوه صباغ‌زاده، کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبی»، در پاسخ به اعتمادآنلاین:

بخش نگاه نو زائد بود و حذف آن اتفاق خوبی است

کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبی»، در نشست خبری این فیلم که در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر که عصر روز یکشنبه (12 بهمن ماه) برگزار شد، حذف بخش نگاه نو را خوب و حرفه‌ای توصیف کرد.

بخش نگاه نو زائد بود و حذف آن اتفاق خوبی است
کد خبر: 462196
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۲ ۱۶:۰۷:۱۹

اعتمادآنلاین| کاوه صباغ زاده، کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبی»، در نشست خبری این فیلم که در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد، در پاسخ به اعتمادآنلاین حذف بخش نگاه نو را خوب و حرفه‌ای توصیف کرد.

نشست خبری «رمانتیسم عماد و طوبی» اولین فیلم نمایش داده شده در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر عصر روز یکشنبه، 12 بهمن، در سالن برج میلاد برگزار شد. کاوه صباغ‌زاده، کارگردان این فیلم، که سال 95 هم با فیلم «ایتالیا ایتالیا» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت در پاسخ به پرسش اعتمادآنلاین درباره تجربه خود از حذف این بخش گفت: در آن دوره اتفاق خوبی بود. به دلیل اینکه فیلم‌ها یکسان داوری می‌شد، من فیلم اولی در کنار فیلم‌های آقای داوودنژاد، کیمیایی، جیرانی و... داوری شدم.

او ادامه داد: این تبعیض که بگوییم فلانی فیلم اولش است و فلانی فیلم دهم از بین رفته بود و همه آثار در یک سطح داوری می‌شدند. این به نظرم اتفاق خوب و حرفه‌ای‌تری بود.

این کارگردان در پایان عنوان کرد: امسال هم فکر می‌کنم همین شرایط باشد. به نظرم بخش نگاه نو زائد و اضافه است چون فیلم، فیلم است و حتی شاید کارگردان فیلم اولی، کار سخت‌تر و زحمت بیشتری کشیده باشد. به نظرم حذف این بخش اتفاق خوبی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها