کد خبر: 536399
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۰۹:۳۱:۴۶
| |

مهتاب ثروتی، بازیگر سینمایی شهرک:

تجربه کاری عاشقانه با فضایی رازآلود

مهتاب ثروتی گفت: وقتی نقش فرشته فیلم شهرک به من پیشنهاد شد، اولین نکته‌ای که مرا جذب کرد رازآلود بودن این کاراکتر بود، فرشته برایم شبیه زنی در رمان داستانی به نظر می‌رسید که به یک‌باره از راه می‌رسد با همه انرژی و شور و حالی که دارد به فیلم و قصه گرما می‌بخشد.

تجربه کاری عاشقانه با فضایی رازآلود
کد خبر: 536399
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ ۰۹:۳۱:۴۶

  بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت اکران فیلم سینمایی شهرک در چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت و گویی را با روزنامه اعتماد انجام داده است.

متن گفت و گو به شرح زیر است:

*فرشته در فیلم شهرک انرژی و شور و حال جذابی دارد، نظر شما چیست؟ وقتی فیلمنامه را خواندید چه ویژگی در او را دوست داشتید؟ 

وقتی نقش فرشته فیلم شهرک به من پیشنهاد شد، اولین نکته‌ای که مرا جذب کرد رازآلود بودن این کاراکتر بود، فرشته برایم شبیه زنی در رمان داستانی به نظر می‌رسید که به یک‌باره از راه می‌رسد با همه انرژی و شور و حالی که دارد به فیلم و قصه گرما می‌بخشد. 

    مثل همه بازیگران دیگر به شهرک می‌آید تا از فضای واقعی زندگی دل بکند و مدتی در خیال زندگی کند.

به نظرم در این فیلم فرشته آمده که از نو شروع کند و بسازد و از موقعیت قبلی که در زندگی داشته جدا شود و دل بکند. در انتها هم می‌بینیم که آن اتفاق برای او می‌افتد و درگیر می‌شود. از این جهت این شخصیت را دوست داشتم.

    *این شخصیت با دیگر نقش‌هایی که بر عهده گرفتید چه تفاوت‌هایی داشت؟ 

تفاوتی که این کاراکتر با دیگر نقش‌هایی که بازی کردم داشت، معلق بودن آن است.

   * از چه جهت؟

به این معنی که مخاطب نمی‌داند کجا این شخصیت واقعی است کجا در قالب نقشش قرار گرفته، حتی شاید باورتان نشود زمان فیلمبرداری خودم هم نمی‌دانستم موقعیت‌هایی که بازی می‌کنم واقعی است یا نیست؟ و همین کار را برایم دشوار می‌کرد ولی این دوگانگی در لایه‌های فیلم را بسیار دوست داشتم چون به نظرم کار را جذاب می‌کرد. 

    *نظرتان درباره دیگر بخش‌های فیلم شهرک چیست؟ فیلم فضای بصری متفاوتی دارد... 

ببینید، به نظرم علیرضا برازنده به خوبی توانسته از لحاظ فضاسازی و رنگ و نور، اتمسفری که خاص فیلم است را به وجود بیاورد و علی حضرتی هم با میزانسن و دکوپاژهای مناسب به فضای بصری که مطلوبش بوده رسیده، از این حیث شهرک فیلم قابل اطمینانی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها