کد خبر: 538456
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۱۱:۲۲:۵۴
| |

یادداشت محمد قوچانی، مدیر مسئول و سردبیر مجله آگاهی نو

محمد قوچانی: ما سرمایه گذار و سهامداری جز شما نداریم . هر بار که به موبایلم پیامک واریز می آید ، یک سهامدار متولد میشود .آگاهی نو یک شرکت سهامی عام است که سهامدارانش هر یک میتوانند هر تعداد بخواهند سهم نود و پنج هزار تومانی بخرند !

یادداشت محمد قوچانی، مدیر مسئول و سردبیر مجله آگاهی نو
کد خبر: 538456
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ۱۱:۲۲:۵۴
محمد قوچانی مدیر مسئول و سردبیر مجله آگاهی نو درباره انتشار شماره جدید نوشت: قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود .این اتفاقی بود که در شماره پنجم " آگاهی نو " رخ داد .طی یک هفته با همت مخاطبان مجله دست کم حق التحریر تحریریه تامین شد و پولی که از توزیع گرفتیم ذخیره شد تا همین هفته قبل با آن پول کاغذ شماره ششم را خریدیم . از این جیب به آن جیب. شانس آوردم که آن یک روز مذاکرات وین اندکی پیش رفته بود و دلار کمی ارزان شد و کاغذ هم ...البته فروشنده کاغذ گفت فقط بیست و چهارساعت منتظر می ماند و روز بعد دوباره کاغذ را به قیمت روز می فروشد و من هم که دیدم مذاکرات راکد شده ، بلافاصله حساب را خالی کردم !  یک چرخه شفاف با مخاطبان .البته مجله هنوز سودی ندارد چون هزینه های جاری به خصوص اجاره دفتر باقی است که امیدواریم با آگهی ها تامین شود .
 
اما همت مخاطبان واقعا شوق انگیز بود . یکی هفتاد و پنج نسخه خرید تا هدیه دهد . دیگری پنجاه نسخه و برخی هم دو شماره .بنای ما بر گزارش مدام و شفاف به مخاطبان است که در انتهای شماره ششم چاپ شده است . بنا داشتیم " آگاهی نو " را ماهانه کنیم که با توصیه توزیع بر  نظم انتشار دوماهانه ( که ظاهرا گردش مالی مرسوم مجلات در عصر ماست) از آغاز سال جدید هر دو ماه یکبار منتشر می شویم .در چهارصد صفحه که همان ماهی دویست صفحه است و کمتر از صد هزار تومان که همان ماهی پنجاه هزار تومان هزینه اش میشود که در این دوران دور از انصاف نیست .
البته کاغذ آن قدر سرکش شده که فردا قابل پیش بینی نیست .  بنای ما  بر کنترل این قیمت در سال آینده است و در همین شماره فرم اشتراک سالانه را هم منتشر کردیم  که نوعی پیش خرید سالانه است . اما عجالتا پیش خرید " آگاهی نو " بهترین یاری ماست . شرمنده که به علت پرداخت هزینه پست برای هر شماره ( بین پانزده تا بیست هزار تومان ) تخفیف نمیتوانیم بدهیم . اما تمهیدی کردیم که این جلد  زودتر از شماره قبل به دستان پرمهرتان برسد .  متاسفانه امسال هم نتوانستیم " سال نامه " آگاهی نو را  چاپ کنیم ؛ چون نه کاغذ داشتیم و نه وقت  کافی در این دوران استقلال از گروه هم میهن .اما اگر حمایت شما همچنان باشد سال آینده" سال نامه "هم خواهیم داشت . 
ما سرمایه گذار و سهامداری جز شما نداریم . هر بار که به موبایلم پیامک  واریز می آید ، یک سهامدار متولد میشود ." آگاهی نو " یک شرکت سهامی عام است که سهامدارانش هر یک میتوانند هر تعداد بخواهند سهم "نود و پنج هزار تومانی" بخرند !
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها