کد خبر: 669138
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۸ ۱۹:۰۵:۰۷
| |

فیلم آقای کارگردان قربانی فرصت نابرابر در ماهواره

آیا فیلمی که مدتها در انتظار اکران عمومی است به دلیل هزینه‌های بالای و ضعف معرفی و تبلیغات باید قربانی شود؟

فیلم آقای کارگردان قربانی فرصت نابرابر در ماهواره
کد خبر: 669138
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۸ ۱۹:۰۵:۰۷

 یکی از مهمترین دلیل جان گرفتن دوباره سینماها و فروش بالای فیلم‌ها بعد از مدت‌ها رکود  ، تبلیغات ماهواره ای بود ،کما اینکه همچنان هم  این موضوع ادامه دارد  ، به این صورت که صاحبان فیلم‌ها با پرداخت مبالغ بالا به شبکه های ماهواره ای فارسی زیان فرصت های تبلیغی زیادی برای فیلمشان فراهم می کنند و از این طریق هم مخاطب با اکران فیلم در سینماها آگاه می شوند و هم فیلمشان فروش می کند ، فسیل ، هتل ، تگزاس 3 ، تمساح خونی و…از این نمونه اند.

به گزارش سینما اعتماد ، اما در این میان فیلم‌هایی هم هستند که زیر بار مبالغ گزاف تبلیغات ماهواره نمی توانند بروند چون از پس هزینه های بالای آن برنمی آیند.

تبلیغا ت تلویزیون هم به دلیل هزینه‌ها بالا که

کلا ندارند و والبته به دلیل افت شدید مخاطبان تلویزیون در سال های اخیر بود و نبود تبلیغ در صداوسیما فرقی ندارد ، از طرفی شهرداری هم هیچ تبلیغات محیطی نمی دهد و کمکی به معرفی فیلم‌ها نمی کند . درنتیجه  این نوع فیلم ها  کاملا در گیشه شکست می خورند.

اینجاست که فرصت نابرابر تبلیغاتی  ایجاد می شود و  کارشناسان  هم بارها و بارها اعلام کردند گول فروش چند فیلم سینما را نخورید چون همه سینما چند فیلم نیستند.

حالا در جدیدترین مورد فیلم مصائب شیرین۲ علیرضا داودنژاد دچار این سرنوشت غم انگیز شده ،

پخش کننده نمی تواند از پس مبالغ بالای تبلیغات بربیاید ،‌

تلویزیون و شهرداری هم هیچ حمایتی نمی کنند ،

حتی در اینستا و جهان مجازی هم با وجود ستاره های محبوب و مشهور در افتتاحیه  فیلم مصایب شیرین ۲ مثل عطاران و پارسا پیروز فر و طناز طباطبایی و ترلان پروانه تبلیغات چندانی از این فیلم دیده‌ نشد ،

حالا معلوم نیست تکلیف این فیلم چه خواهدشد؟

پرسش اینجاست آیا فیلمی که مدتها در انتظار اکران عمومی است به دلیل هزینه‌های بالای و ضعف معرفی و تبلیغات به سرنوشت فیلم فراری ( ساخته پیشین علیرضا داودنژاد )دچار می شود؟

این در حالی است که علیرضا داودنژاد از کارگردانان سرشناس و معتبر سینمای ایران است و  فیلم‌های کارنامه او قابل تامل و مورد توجه منتقدان قرار گرفته است.

آیا نباید از این کارگردان شاخص حمایتی شود؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اعتمادآنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    خواندنی ها