کد خبر: 255923
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۹ دی‌ماه ۱۳۹۷

از حضور دادستان کل کشور در دانشگاه آزاد تا افزایش ازدواج موقت در کشور

افزایش ازدواج موقت در کشور، تصویب طرح ادغام معاونت‌های شهرداری و استعفای وزیر بهداشت در اعتراض به کاهش بودجه این وزارتخانه از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از حضور دادستان کل کشور در دانشگاه آزاد تا افزایش ازدواج موقت در کشور
کد خبر: 255923
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ دومین روز اعتراض دانشجویان علوم و تحقیقات در حالی برگزار شد که یکی از خبرگزاری‌ها در خبری اعلام کرد خودروی رئیس این دانشگاه تعدادی از دانشجویان را زیر گرفته است ، هرچند این خبر بلافاصله توسط روابط عمومی دانشگاه تکذیب شد. دادستان کل کشور هم در تجمع امروز دانشجویان حاضر شد.

شهناز سجادی دستیار ویژه در امور حقوق شهروندی معاونت امور زنان و خانواده با اشاره به سایت‌های صیغه‌یابی و همسریابی از افزایش ازدواج موقت در کشور خبر داد.

رئیس کمیته امداد بر ضرورت افزایش اعتبارات مددجویان این نهاد در بودجه سال 98 تاکید کرد و گفت: دولت و م جلس باید برای حمایت از اقشار محروم، بودجه مددجویان کمیته امداد را متناسب با نرخ تورم افزایش دهند.

طرح ادغام معاونت‌های شهرداری و همچنین حدف پست قائم‌مقامی که در این چند ماه یکی از اصلی‌ترین موضوعات بررسی در شورای شهر بود با وجود ایجاد تنش و درگیری لفظی بین اعضای شورا به تصویب رسید.

اعتراض وزارت بهداشت به کاهش بودجه این وزارت خانه در لایجه سال 98 در نهایت امروز منجر به استعفای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت شد.

سرویس مدرسه‌ای در یکی از روستاهای ارومیه از پل روستاى فیروزیان سقوط کرد. به دنبال این سانحه سه دانش آموز مجروح و به بیمارستان امام خمینی این روستا منتقل شدند.

رئیس مرکز تحقیقات ایدز ایران گفت: زمانی انتقال ایدز 97 درصد در معتادان مرد و سه درصد در زنان معتاد بود، اما طی دو سال اخیر تعداد زنان مبتلا از طریق روابط جنسی 10 برابر شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها