کد خبر: 267190
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از حضور آزمون در زنیت سن‌پترزبورگ تا صعود 7 پله‌ای تیم ملی در رنکینگ فیفا

صعود 7 پله‌ای تیم ملی در رنکینگ فیفا، درآمد 40 میلیون دلاری کی‌روش برای فوتبال ایران، حضور سردار آزمون در زنیت سنت پترزبورگ و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 13 بهمن‌ماه 1397 است.

از حضور آزمون در زنیت سن‌پترزبورگ تا صعود 7 پله‌ای تیم ملی در رنکینگ فیفا
کد خبر: 267190
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۳ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ صعود 7 پله‌ای ایران در رنکینگ فیفا؛ سایت فوتبال‌رنکینگ طبق فرمول‌های موجود اقدام به پیش‌بینی جایگاه‌ تیم‌های ملی جهان کرد که بر این اساس تیم ملی کشورمان با 1515 امتیاز و با 7 پله صعود خود را تا رده بیست‌ودوم جهان بالا خواهد کشید و همچنان برترین تیم آسیایی این رده‌بندی خواهد بود.

کی‌روش 40 میلیون دلار برای فوتبال ایران درآمد کسب کرد؛ علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم فوتبال یک ریال بودجه دولتی نمی‌خواهد چه در زمان من و چه زمان مدیریت آقای تاج، فوتبال از عملکرد کی‌روش 40 میلیون دلار درآمد داشته است که ما از این درآمد 15 الی 16 میلیاردش را به خود این بازیکنان و بچه‌ها داده‌ایم و دلیل این انتقادها را نمی‌دانم.

داوران حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارند؛ داود رفعتی، رییس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال گفت: داوران طبق آیین‌نامه حق مصاحبه با رسانه‌ها ندارند و اگر داوری قانون را نقض کند طبق آیین‌نامه با او برخورد خواهیم کرد.

90 دوشنبه شب به تلویزیون باز می‌گردد؛ برنامه «نود»، بعد از یک وقفه کوتاه‌مدت به دلیل پخش ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا از دوشنبه (15 بهمن ماه) روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

گادوین منشا در راه استقلال؛ گادوین منشا مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال پرسپولیس در یکقدمی تیم فوتبال استقلال قرار دارد و گفته می‌شود در روزهای آینده قراردادش را با آبی‌های تهران امضا خواهد کرد.

سردار آزمون به زنیت سن پیترز بورگ پیوست؛ تیم روبین‌کازان و زنیت سن‌پترزبورگ برای عقد قرارداد انتقال سردار آزمون به توافق نهایی دست یافتند. ارزش قرارداد انتقال سردار آزمون به زنیت سن‌پترزبورگ حدود 12 میلیون یورو است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها