کد خبر: 275917
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷

از اعلام مبلغ دیه در سال 98 تا سقوط بالگرد امدادی اورژانس در شهرکرد

اعلام رقم 270 میلیون تومان دیه برای ماه غیرحرام در سال آینده، سقوط بالگرد امدادی اورژانس در شهرکرد، 300 میلیارد تومان بودجه برای زنان سرپرست خانوار و... مهم‌ترین عناوین خبری 13 اسفندماه بود.

از اعلام مبلغ دیه در سال 98 تا سقوط بالگرد امدادی اورژانس در شهرکرد
کد خبر: 275917
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ زمان بازپرداخت وام ازدواج 5 ساله شد؛ محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از امکان استفاده از حساب یارانه به عنوان ضمانت دریافت تسهیلات ازدواج خبر داد و گفت: پرداخت وام بر عهده دولت و بانک مرکزی است. مبلغ وام ازدواج امسال 15 میلیون تومان بود و دولت تا پایان سال حدود 15 هزار میلیارد تومان وام پرداخت می‌کند.

دیه 98 اعلام شد/ 270 میلیون برای ماه غیر حرام؛ محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ابلاغ قیمت دیه در سال 98، گفت: دیه یک مرد مسلمان برای ماه‌های غیرحرام در سال 98، 270 میلیون تومان تعیین شد. در ماه‌های حرام 90 میلیون تومان به این مبلغ اضافه می‌‎شود.

هشدار مهم در بازار داغ جراحی‌های زیبایی دمِ عید؛ ابراهیم رزم‌پا، نایب رییس انجمن راینولوژی ایران با اشاره به افزایش انجام عمل زیبایی در اسفندماه، از متقاضیان این عمل‌ها خواست که بدون تحقیق در مورد تخصص و توانایی پزشک و صرفا با ملاک قرار دادن قیمت کمتر، برای جراحی اقدام نکنند.

300 میلیارد تومان بودجه برای زنان سرپرست خانوار؛ فریده اولاد قباد، رئیس فراکسیون زنان مجلس از تخصیص 300 میلیارد تومان در قالب برنامه ششم و بودجه 98 برای بیمه زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست خبر داد.

عنوان مجرمانه را قانون‌گذار تعیین می‌کند نه نیروی انتظامی؛ حسین میرمحمد‌صادقی، معاون تنقیح قوانین مجلس با اشاره به اعلام ممنوعیت فیلمبرداری از پلیس گفت: هر ممنوعیتی که در قانون به آن تصریح نشده از نظر قانونی ضمانت اجرایی نداشته و داری اعتبار نیست. به گفته او مطابق قانون اساسی تعیین اینکه عملی جرم محسوب می‌شود یا نه، بر عهده قانونگذار است، در حالی که نیروی انتظامی صرفا مجری قانون محسوب می‌شود.

سقوط بالگرد امدادی اورژانس در شهرکرد؛ در پی سقوط بالگرد اورژانس در استان چهارمحال و بختیاری 3 نفر کادر پرواز و 2 نفر تکنسین فوریت‌های پزشکی کشته شدند.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها