کد خبر: 276619
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۸:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۷

از رشد 53 درصدی صادرات خرما در 10 ماه اول امسال تا تامین منابع ریالی و ارزی مورد نیاز کالاهای اساسی

منابع ریالی و ارزی مورد نیاز کالاهای اساسی تامین شد، قیمت آجیل مخلوط در نمایشگاه های بهاره 110 هزار تومان تعیین شد و قیمت جعبه شیرینی از خود شیرینی بیشتر شده است از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بودند.

از رشد 53 درصدی صادرات خرما در 10 ماه اول امسال تا تامین منابع ریالی و ارزی مورد نیاز کالاهای اساسی
کد خبر: 276619
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ۱۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منابع ریالی و ارزی مورد نیاز کالاهای اساسی تامین شد عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار از تامین منابع ریالی و ارزی مورد نیاز کالاهای اساسی و ضروری مردم خبر داد و اعلام کرد: بانک مرکزی آماده تامین نیازها از طریق بانک‌هاست.


از رئیس جمهورامریکا برای گفت وگو دعوت می کنم محمد بارکیندو دبیر کل اوپک از ترامپ برای انجام گفت‌وگوهای نفتی دعوت کرد و گفت: اوپک هرگز قیمت‌های جهانی نفت را دستکاری نمی‌کند.

قیمت آجیل مخلوط در نمایشگاه های بهاره 110هزار تومان تعیین شد رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران اعلام کرد: قیمت هر کیلوگرم آجیل مخلوط شب عید در نمایشگاه‌های فروش بهاره بین 60 تا 110 هزار تومان تعیین شده که مردم می‌توانند کالای مورد نیاز خود را از این مراکز با نرخ‌های مناسب خریداری کنند.

قیمت جعبه شیرینی از خود شیرینی بیشتر شده است سیدرضا امامی رئیس اتحادیه قنادان، خشکبار و بستنی البرز اعلام کرد: جعبه شیرینی از خود شیرینی هم گرانتر شده است، قبلاً جعبه شیرینی کیلویی 4000 تومان بود اما الان به 19 هزار تومان رسیده است. به گفته او قیمت مواد اولیه قنادی هم چهار برابر شده‌ است.


رشد 53 درصدی صادرات خرما در 10 ماهه امسال محمود بازاری مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی از افزایش 53 درصدی صادرات انواع خرما در ده ماه اول سال جاری خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها