کد خبر: 601457
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۴:۴۸:۱۱
| |

7 مزیت رزرو تور از آژانس نسبت به رزرو پرواز و هتل به‌صورت جداگانه

رزرو مستقل پرواز و هتل به‌صورت جداگانه یا آنلاین فقط سرعت رزرو را بالاتر می‌برد. در این روش سفرتان بدون اطلاعات و خدمات خاصی انجام می‌شود.

7 مزیت رزرو تور از آژانس نسبت به رزرو پرواز و هتل به‌صورت جداگانه
کد خبر: 601457
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۴:۴۸:۱۱

رزرو تور از آژانس گردشگری به دلیل خدمات بیشتر، هزینه کمتر و پشتیبانی 24 ساعته، تجربه سفرتان را لذت‌بخش‌تر می‌کند. اما چگونه هزینه سفرتان کمتر می‌شود؟ چه خدمات بیشتری را در سفر دارید؟ در ادامه 7 ویژگی رزرو تور از آژانس‌های گردشگری را به شما توضیح می‌دهیم تا با مزیت تورها نسبت به رزرو پرواز و هتل به‌صورت جداگانه آشنا شوید.

1. کمتر بودن هزینه تور برای مسافران

آژانس مسافرتی همانند سیستم عمده‌فروشی عمل می کند. کارگزاری‌ها با قیمت کمتری هتل و پروازها را در اختیار آژانس‌های گردشگری قرار می‌دهند. این شرکت‌ها نیز بر روی قیمت ارائه شده از سمت کارگزاری، سود می‌کشند. حالا درصورتی‌که از آژانس گردشگری نسبت به رزرو تور اقدام کنید، به دلیل خرید هم‌زمان هتل و پرواز با یکدیگر درصدی از هزینه یا سود کاهش پیدا می‌کند. به این شکل سفرتان نسبت به رزرو مستقل پرواز و هتل کمتر می‌شود.

گارانتی پرواز و هتل توسط آژانس‌های گردشگری

آژانس‌های گردشگری در برخی مواقع تعدادی آفر ویژه نیز بر روی تورهایشان قرار می‌دهند. در صورت تماس با آن‌ها می‌توانید از زمان برگزاری آفرها اطلاع پیدا کنید. حتی برخی از این شرکت‌ها یکسری از اتاق‌های هتل‌ها یا صندلی پروازها را از قبل گارانتی یا به‌صورت عمده از هتل یا ایرلاین پروازی خریداری می‌کنند. سپس بر روی قیمت خریداری شده، سود خود را کشیده و سپس با آفرهای ویژه آن را به مشتریان ارائه می‌دهند. برای خود آژانس نیز به دلیل خرید عمده از هتل یا ایرلاین و پرداخت هزینه کمتر، سود قابل‌توجهی حتی با گذاشتن تخفیف کسب می‌شود.

2. راحتی بیشتر در سفر با خدمات تورهای گردشگری

درصورتی‌که نسبت به رزرو پرواز و هتل به‌صورت مستقل اقدام کنید، خدمات خاصی به جز همان هتل و پرواز به شما ارائه نمی‌شود. فقط امکان استفاده از خدمات استقبال فرودگاهی رایگان هتل را دارید. این خدمات نیز فقط در هتل‌های 5 ستاره و برخی مواقع 4 ستاره وجود دارد. اما بر روی تورها از سمت آژانس گردشگری خدماتی مانند بیمه مسافرتی، گشت شهری، پشتیبانی 24 ساعته، تور لیدر، راهنمای محلی و موارد دیگر ارائه می‌شود. با وجود این خدمات، سفرتان نسبت به حالت عادی نه‌تنها کم‌هزینه‌تر می‌شود؛ بلکه خدمات بیشتری نیز دریافت می‌کند.

3. نگرانی کمتر بابت تکمیل ظرفیت تور آژانس‌ها

در برخی مواقع نمی‌توانید اتاق یا پروازی را برای سفر در تاریخ مدنظرتان پیدا کنید. این موضوع در ایام نزدیک به نوروز بیشتر پیش می‌آید. اغلب پروازها و هتل‌ها در این 13 روز تکمیل ظرفیت می‌شوند. اما آژانس‌های گردشگری مانند نهال گشت در این مواقع چالش شما را حل می‌کنند. این شرکت‌ها تعدادی پرواز با هتل دارند. برخی مواقع یکسری از ایرلاین‌ها یا چارترکننده‌ها، اتاق‌های برخی از هتل‌ها را از قبل گارانتی یا خریداری می‌کنند. سپس یکسری از صندلی‌هایشان را فقط با رزرو هتل مدنظر ارائه می‌دهند. در این مواقع که تمامی هتل‌ها و پروازها تکمیل ظرفیت شدند، این نوع از پروازها چالش شما را حل می‌کنند. هتل‌های ارائه شده در این تورها نیز با اینکه محدود هستند؛ اما کیفیت لازم را برای اقامت دارند. به این صورت حداقل دیگر نیازی به لغو کردن سفرتان ندارید.

4. اقامت در منطقه و هتلی مناسب با تورهای مسافرتی

اگر اولین‌بار قصد سفر به شهر یا کشوری را داشته باشید، انتخاب منطقه و هتلی مناسب جهت اقامتی امن و راحت سخت می‌شود. این چالش در سفر به کشورهای خارجی مشکلات بیشتری نیز حتی از لحاظ امنیتی برای شما ایجاد می‌کند. به‌عنوان‌مثال اگر در منطقه‌ای نامناسب و ناامن اقامت کنید، در سفرتان تجربیات تلخی خواهید داشت. از هتل که بیرون بیاید باید مدام نگران جان و اموال خود باشید.

در تورهای مسافرتی یک مشاور سفر که آشنایی کاملی با مناطق و هتل‌های مقصد مدنظرتان را دارد، کنارتان است. او به شما بر اساس نیازها و بودجه مدنظرتان هتل‌های خوبی را در منطقه‌ای مناسب به شما پیشنهاد می‌دهد. حتی شرکت‌هایی مانند نهال گشت تضمین می‌دهند که هتل پیشنهادی از سمت آن‌ها کیفیت لازم را دارد. یعنی در صورت نارضایتی از اتاق یا هتل، در حین سفر برای شما اتاقتان را عوض یا هتل دیگری را رزرو می‌کنند. به نظر شما این خدمات در رزرو مستقل هتل و پرواز به‌صورت جداگانه وجود دارد؟

5. رزرو تور گروهی از آژانس گردشگری

اگر دوست و آشنا برای سفر ندارید، تورهای گروهی این امکان را به شما می‌دهند تا با افراد و دوستانی جدید به سفر بروید. این افراد قصد سفر به مقصد مدنظر شما را دارند. در این سفرهای گروهی یک تور لیدر فارسی‌زبان نیز از ابتدا تا انتهای سفر در کنارتان است. او تمامی اعضای گروه را دور یکدیگر جمع و برنامه‌هایی را برای تفریح، شادی و خوش‌گذرانی برگزار می‌کند.

تورهای گروهی فقط توسط شرکت‌ها و آژانس‌های گردشگری برگزار می‌شوند. در برخی از این تورها گشت‌های شهری رایگانی نیز وجود دارد که با آن‌ها امکان بازدید از مکان‌های دیدنی مهم سطح شهر را با هم‌گروهی‌های خود دارید.

۲

6. ایمنی بیشتر در سفر با تورهای مسافرتی

در سفرهای مستقل حتی کسی پیگیر به سرانجام رساندن سفرتان به‌خوبی و خوشی نیست. تمامی کارها مانند دریافت بیمه مسافرتی نیز برعهده خودتان است. اما در آژانس‌های مسافرتی یک پشتیبان و راهنما دارید. حتی اگر 3 بامداد نیز با او تماس بگیرید، جواب شما را می‌دهد. قبل از سفرتان نیز بیمه مسافرتی را برای شما تهیه و تمامی نکات امنیتی را به شما گوشزد می‌کند. حتی درصورتی‌که نیازمند به استفاده از بیمه مسافرتی خود برای دریافت هزینه‌های درمان باشید، راهنمایی‌های لازم برای این کار را به شما ارائه می‌دهد. به این صورت، امنیت بیشتری در سفر دارید. حتی شرکت‌هایی مانند نهال گشت، بر روی تورهای کربلا از طرف سازمان حج و زیارت یک نیروی امنیتی در کاروان قرار می‌دهند تا حواسش به امنیت شما باشد.

۳

7. برگزاری تور مناسب برای بیماران و معلولین

معلولین و کسانی که بیماری‌های خاصی دارند نیازمند به مراقبت‌های ویژه‌ای در حین سفرشان هستند. به همین دلیل بایستی در هتل‌هایی که خدمات معلولین و بیماران را ارائه می‌دهند اقامت داشته باشند. این هتل‌ها را به‌راحتی نمی‌توان با یک سرچ ساده در اینترنت پیدا کرد. کیفیت خدمات آن‌ها اهمیت زیادی دارد. آژانس‌های گردشگری با این هتل‌ها آشنا هستند. در نتیجه اگر مسافر بیمار یا معلولی داشتید می‌توانید از خدمات و مشاوره شرکت‌های گردشگری استفاده کنید.

کدام آژانس مسافرتی تمامی این خدمات را ارائه می‌دهد؟

تمامی آژانس‌های گردشگری خدمات ارائه شده در این مقاله را به شما ارائه نمی‌دهند. این موضوع بستگی به نحوه برگزاری تورها و خلاقیت شرکت برای ارائه خدمات دارد. شرکت نهال گشت بر روی اغلب تورهایش خدمات ذکر شده در لیست بالا را بر اساس داخلی یا خارجی بودن تور ارائه می‌دهد. خدمات دیگری نیز مانند اخذ ویزا، رزرو هتل با صبحانه، استقبال فرودگاهی، بدرقه و موارد دیگر نیز به مسافران نهال گشت ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید با تورها و خدمات دیگر این شرکت برای سفر به مقصد مدنظرتان آشنا شوید کافیست با شماره 02633143000 تماس بگیرید یا به آدرس nahalgasht.com مراجعه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها