کد خبر: 630094
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ۱۳:۰۷:۵۸
| |

دیدنی های کیش؛ از کشتی یونانی تا پارک آبی اوشن

کیش یکی از زیباترین مقاصد سفر در ایران است که هر ساله گردشگران بسیاری به این مقصد جذاب سفر می‌کنند.

دیدنی های کیش؛ از کشتی یونانی تا پارک آبی اوشن
کد خبر: 630094
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ۱۳:۰۷:۵۸

سفر کیش به نسبت سفرهای خارجی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود، با این تفاوت که همان کیفیت سفرهای خارجی را دریافت خواهید کرد. انواع تفریحات آبی و گشت‌های مختلف در کیش وجود دارد که باید روزهای فراوانی را به سفر کیش اختصاص دهید. در این مقاله قصد داریم در رابطه با دیدنی های کیش صحبت کنیم و اشاره‌ای به مهم‌ترین جاهای دیدنی جزیره کیش خواهیم داشت. اگر قصد سفر به کیش را دارید، مطالعه این مقاله را از دست نکنید.

لذت تماشای غروب زیبا با نمایی از کشتی یونانی

یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی جزیره کیش، کشتی یونانی است. کشتی به گل نشسته در ساحل کیش ساخت انگلیس و متعلق به کشور یونان است. کشتی یونانی در سال 1345 در ساحل کیش گرفتار شد و در آن سال‌ها متخصصان بسیار تلاش کردند تا کشتی یونانی را نجات دهند، اما انجام این کار امکان‌پذیر نبود و نفت کشتی به همراه وسایل تخلیه شد تا این کشتی به گل نشسته جزئی از نماد کیش شود. در سفر به جزیره کیش حتما کشتی یونانی را از نزدیک نظاره کنید و در هنگام غروب چیزی جز آرامش در این منطقه وجود ندارد.

در نظر داشته باشید برای رزرو بلیط هواپیما به سراسر کشور یا حتی سفرهای خارجی می‌توانید از خدمات گسترده آژانس هواپیمایی طاها گشت استفاده کنید. طاها گشت سال‌ها است در زمینه گردشگری فعالیت می‎‌کند و بهترین خدمات سفر به شهرهای داخلی و خارجی را ارائه می‌دهد.

سایت غواصی کیش؛ کشف دنیای ناشناخته زیر آب

در سال 1370 مرکزی برای آموزش غواصی و شناخت دنیای زیر آب در کیش افتتاح شد. به‌مرور زمان این مرکز به مکانی برای تفریح گردشگران و مسافران تبدیل شد. در حال حاضر بسیاری از مسافران برای لذت تجربه غواصی و زیر دریایی موتوری از سایت غواصی کیش استفاده می‌کنند. مربیان آماده و باتجربه در زمان بسیار کوتاهی اصول اولیه و پایه غواصی را به شما آموزش می‌دهند و در کنار آن‌ها می‌توانید لذت غواصی را تجربه کنید. سایت غواصی کیش کلاس‌هایی نیز برای افراد حرفه‌ای دارد که به‌صورت هفتگی اجرا می‌شود و مدرک معتبر غواصی به داوطلبان ارائه می‌شود.

توجه داشته باشید برای خرید بلیط هواپیما کیش یا سایر شهرهای ایران، از خدمات آژانس هواپیمایی طاها گشت می‌توانید استفاده کنید. آژانس هوایی طاها گشت با در اختیار داشتن امکانات و پشتیبانی بسیار عالی بهترین خدمات سفر را به مشتریان ارائه می‌کند.

جزیره هندورابی؛ یکی از بهترین دیدنی های کیش

هندورابی یکی از جزایر زیبا و شگفت‌انگیز خلیج فارس است که در شمال غرب جزیره کیش قرار دارد. جزیره کوچک هندورابی فقط 23 کیلومتر مربع وسعت دارد و طبیعت بکر و فوق‌العاده‌ای در این جزیره به چشم می‌خورد. معمولا گردشگران کمتری به جزیره هندورابی سفر می‌کنند و طبیعت این جزیره کاملا تمیز و دست‌نخورده است؛ بنابراین اگر قصد بازدید از جزیره هندورابی را داشتید، حتما مسائل بهداشتی را رعایت کنید.

یکی از نکات جالب جزیره هندورابی اشغال آن در قرن 15 توسط پرتغالی‌ها است که همچنان آثار پرتغالی‌ها مانند توپ‌های جنگی در این جزیره وجود دارد. برای رسیدن به جزیره هندورابی باید از قایق‌های موتوری استفاده کنید. در نظر داشته باشید برای خرید تور کیش یا سایر تورهای گردشگری حتما به سایت اینترنتی آژانس هواپیمایی طاهاگشت مراجعه کنید. در این سایت کلیه اطلاعات تورهای گردشگری داخلی و خارجی با جزئیات نوشته شده است.

پارک آبی اوشن؛ مجموعه‌ای تفریحی و لذت‌بخش

پارک آبی اوشن به‌عنوان یکی از دیدنی های کیش شناخته می‌شود که بسیار پرطرفدار است. پارک آبی اوشن در سال 1395 در زمینی به وسعت 5 کیلومتر تاسیس شد. پارک آبی اوشن اولین پارک آبی روباز ایران است که کلیه امکانات و تفریحات مدرن‌ترین پارک‌های آبی دنیا را در اختیار دارد. در اصل پارک آبی اوشن، تم پارک است. تم پارک‌ها فضایی مانند داستان را روایت می‌کنند و گردشگران با ورود به تم پارک اوشن در واقع وارد داستانی جذاب و مهیج می‌شوند.

تم پارک جزیره کیش بیش از 13 سرسره جذاب و مختلف دارد. همچنین 4 استخر با معماری‌های پیچیده و خاص در این پارک آبی قرار گرفته است. دستگاه‌های پیشرفته‌ای که در این مجموعه قرار دارد، موج‌های دریا را شبیه‌سازی می‌کنند. تصفیه آب مجموعه تم پارک اوشن نیز توسط دستگاه‌های بسیار مجهز و حرفه‌ای انجام می‌شود.

آکواریم کیش؛ سفر به دنیای زیر آب با راحت‌ترین روش ممکن

یکی از زیباترین آکواریوم‌های کشور در جزیره کیش قرار گرفته است. آکواریم کیش از جمله جاهای دیدنی کیش است که هر مسافر و گردشگری باید از آن بازدید کند. آکواریوم کیش قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در آکواریوم کیش در حدود 70 نوع ماهی تزئینی و کمیاب وجود دارد و هر سال چیزی نزدیک به یک میلیون نفر از این جاذبه توریستی بازدید می‌کنند. آکواریوم جزیره کیش دو بخش مجزا دارد که در یکی از آن‌ها ماهیان زینتی و کوچک قرار دارند و در بخشی دیگر ماهیان بزرگ مانند کوسه زندگی می‌کنند. همچنین بخش دیرینه‌شناسی و تاکسیدرمی در مجموعه آکواریوم کیش قرار دارد.

اسکله تفریحی کیش؛ از جذاب‌ترین جاهای دیدنی کیش

دریای آبی خلیج فارس یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های سفر به جزیره کیش است. اسکله تفریحی کیش روی دریای خلیج فارس قرار گرفته و در این منطقه می‌توانید غروب زیبا را تماشا کنید. اسکله چوبی جزیره کیش از ساحل شروع می‌شود و تا دل دریا ادامه دارد. عکس‌های فوق‌العاده زیبا و جذابی می‌توانید در این منطقه به یادگار بگیرید. همچنین کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری در اطراف اسکله وجود دارد که امکان دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است.

خرید بلیط و تور کیش؛ با استفاده از خدمات طلایی طاها گشت

در این مقاله در رابطه با دیدنی های کیش صحبت کردیم و اشاره‌ای به مهم‌ترین مقاصد تفریحی کیش داشتیم. جزیره کیش یکی از بهترین مقاصد مسافران و گردشگران ایرانی است که معمولا در همه فصول گردشگران بسیاری به آن سفر می‌کنند. برای خرید بلیط و تور کیش می‌توانید از خدمات عالی آژانس هواپیمایی طاها گشت استفاده کنید. آژانس هواپیمایی طاها گشت از سال 1373 کار خود را آغاز کرده است و یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین آژانس‌های توریستی است. برای مشاهده کلیه خدمات طاها گشت به نشانی اینترنتی tahagasht.com مراجعه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها